معرفی دوره
برای مخاطبان محترمی که این مطلب را میخوانند یک خبر خوب و یک خبر بد داریم.
ابتدا خبر بد: شرایط حوزه فروش احتمالاً هیچوقت به شرایط دوران قبل از شیوع ویروس کرونا برنمیگردد. گفتههای مسئولان حوزه بهداشت در ایران و خارج از ایران نشان میدهد که حداقل باید دو سال به زندگی کردن با کرونا عادت کنیم. بنابراین ماهها و سالهای پیش رو مملو از تغییرات گستردهای خواهند بود که هیچ کدام از آنها را در سالهای قبل تجربه نکردهایم.
و اما خبر خوب: از سالها پیش بر روی این موضوع تأکید میشد که شرکتها باید هرچه سریعتر روی به فروش ارزش بیاورند. اکنون با توجه به شرایطی که پیش آمده شرکتهایی که بر زنجیره ارزش آفرینی برای مشتریان خود تمرکز کرده بودند میتوانند با موفقیت این بحران را پشت سر گذاشته و حتی جهش قابل توجهی را در کاروکسب خود تجربه کنند. این یکی از مباحثی است که در این دوره با آن آشنا خواهید شد؛ دورهای که به شما کمک میکند نه تنها برای دوران طلایی پساکرونا آماده شوید بلکه در همین دوران نیز از رقبای خود پیشی بگیرید.
سرفصل های دوره
آخرین تعاریف کاربردی بازاریابی و فروش
تفاوت رکود، بحران و ورشکستگی و چگونگی عمل در هریک از آنها
تفاوت مشکل، مسئله، چالش و چگونگی رویکرد بهرهور به آنها
هفت راز تحول سازمانی جهت آمادهسازی فروش موفق در دوران بحران
مهارتهای ارتقاء بهرهوری در دوران بحران
تکنیکهای مدیریت بحران جهت بازاریابی و فروش موفق نظیر:
استراتژی ادغامی
تفکر خارج از چارچوب
اقتصاد شراکتی
حسابداری ذهنی
بازاریابی همسان
بازاریابی ارجاعی
خرید اجتماعی
مدیریت خریدهای تکانشی
و...
نبایدهای مدیریتی در دوران بحران نظیر مدیریت هلیکوپتری، سندروم حکیم اعظم، سندروم من همهچیز را میدانم و...
بیست تکنیک بازاریابی و فروش بهرهور در چالش و بحران
مخاطبین
مدیران وسرپرستان و کارشناسان فروش
مدیران وسرپرستان و کارشناسان بازاریابی
ویزیتورها