آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی سمینارها سمینار روانشناسی کار و کسب

سمینار روانشناسی کار و کسب

تصویر سمینار روانشناسی کار و کسب

معرفی دوره

روانشناسی کار و کسب با دکتر علی صاحبی

سرفصل های دوره

1. خودآگاهی رهبری: شناخت هیجانات، نقاط قوت و ضعف خود، سبک تصمیم گیری خود برای تصمیم‌گیری بهتر.    

2. انگیزش درونی و بیرونی: درک تفاوت این دو برای ایجاد انگیزه پایدار در تیم. آشنایی با نظریه برابری و اصل کمیابی و تاثیر آن بر انگیزه کارکنان  

3. آشنایی با  اثر پیگمالیون (Pygmalion Effect)
: انتظارات مثبت از کارکنان می‌تواند عملکرد آن‌ها را به طور قابل‌توجهی بهبود بخشد.  

4.آشنایی با   اثر دانینگ-کروگر (Dunning-Kruger Effect)
: مراقب اعتمادبه‌نفس بیش از حد یا خودارزیابی نادرست در خود و دیگران باشید.  

5. شیوه های ایجاد  تنوع شناختی در تیم‌ها:
تیم‌هایی با دیدگاه‌ها و سبک‌های فکری متنوع، خلاقیت و حل مسئله بهتری دارند.  

6. هوش هیجانی (EQ): توانایی درک، مدیریت و تنظیم هیجانات خود و دیگران.    

7. ارتباطات بین‌فردی: گوش دادن فعال، بازخورد سازنده و وضوح در گفتار.   

 8. مدیریت تعارض: دیدن تعارض به عنوان فرصت و برخورد حرفه‌ای با آن.    

9. انرژی و استقامت ذهنی: مراقبت از فرسودگی شغلی و بازیابی انرژی روانی.    

10. اثر هاله‌ای را بشناسید:
از قضاوت‌های یک‌جانبه بر اساس اولین برداشت اجتناب کنید؛ عملکرد کارکنان را جامع ارزیابی کنید.  

11. آشنای با نظریه خودمختاری (Self-Determination Theory)
برای افزایش انگیزه، نیازهای اساسی کارکنان (استقلال، شایستگی، ارتباط) را تأمین کنید.     

12. تاب‌آوری سازمانی: توانایی برگشت از شکست‌ها و چالش‌ها.    

13. سبک‌های رهبری: آشنایی با سبک‌های مختلف (تحولی، مشارکتی، اقتضایی...) و کاربرد آن‌ها.  

14. وفاداری کارکنان: نقش احترام، قدردانی و رشد در نگهداشت منابع انسانی.. آشنایی با شیوه های  بکارگیری قدردانی و تحسین بجا و به موقع  

15. اثرگذاری و نفوذ: مهارت تأثیرگذاری بدون اجبار یا دستور مستقیم.    

16. مدیریت تغییر: درک مقاومت در برابر تغییر و چگونگی همراه کردن تیم با تحول.    

17. فرهنگ سازمانی: نقش هنجارها، ارزش‌ها و باورهای مشترک در موفقیت کسب‌وکار.  

18.  سازگاری با شخصیت‌های مختلف: مدیریت تنوع رفتاری در تیم.    

19. تصمیم‌گیری اثربخش: ترکیب داده‌ها با شهود و کاهش تصمیمات احساسی.    

20. رشد فردی مستمر: الگو بودن در یادگیری و توسعه شخصی برای الهام‌بخشی.    

21. تأثیر بازخورد سازنده:
بازخورد به‌موقع، مشخص و مثبت باعث بهبود عملکرد و افزایش اعتمادبه‌نفس کارکنان می‌شود

مخاطبین

تمامی افراد در سمت های مختلف کار و کسب

مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام
07 آذر 1404
اضافه کردن به تقویم
تاریخ شروع
07 آذر 1404 (جمعه ساعت 8:00 الی 13:00)
طول دوره
5 ساعت (1 جلسه)
قیمت
5500000 تومان 5500000
دسته بندی ها
سمینارها
اساتید
دکتر علی صاحبی
کارشناس آموزشی
خانم عباسی
محل برگزاری
آموزشگاه بازارسازان
درصورت تمایل به پرداخت اقساطی شهریه با آموزشگاه تماس بگیرید.
دوره های مرتبط

سمینار تحول کار و کسب با سوشال مدیا، ویدئو مارکتینگ و ھوش مصنوعی

سمینار هوش کاسبی

سمینار چشم اندازاقتصادی در 5 ماهه آخر سال در فضای نا اطمینانی

وبینار20 گره رایج فروش و راهکارهای باز شدن آنها

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره