آموزشگاه بازارسازان
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفهای کشورآموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
طی چند سال گذشته، خدمات آموزشی ما بیشتر به صورت اختصاصی و بر اساس نیاز آموزشی بنگاه هاي خصوصي و دولتی، طراحی و اجرا شده است. از سال 1388، با مشارکت مرکز آموزشهای آزاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اقدام به طراحی و برگزاری عمومی دوره های جامع بازاریابی و فروش، کرد. گروه TMBA در سال 1391 پروانه تأسیس آموزشگاه بازارسازان به شماره 13/1499-5 را از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دریافت و در حال حاضر کلیه خدمات آموزشی خود را در قالب دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی، از این طریق به عموم علاقمندان حوزه بازاریابی و فروش، تقدیم می کند. جهت مشاهده مجوز تاسیس آموزشگاه آزاد بازارسازان، لطفا اینجا را کلیک نمایید.
برنامه های آموزشی در آموزشگاه بازارسازان بر اساس تجارب ارزنده گروه در انجام پروژه های آموزشی، تحقیقاتی و مشاوره در سازمانهای متعدد، شکل گرفته است. از این رو در طراحی این برنامه ها تاکید خاصی بر کاربردی بودن آموزه ها و انطباق آنها با تغییرات بازار و محیط کسب و کار کشورمی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برنامه ریزی آموزشی و اجرای آن، لطفا به بخش روش آموزش مراجعه فرمایید.
آموزشگاه بازارسازان سکان اجرای برنامه های آموزشی خود را به اساتید مجربی سپرده است که ضمن برخورداری از سوابق علمی و تدریس دانشگاهی، از تجارب ارزنده ای در مدیریت اجرایی و مشاوره ی بنگاه های اقتصادی برخوردار هستند. جهت آشنایی با اعضای هیات علمی آموزشگاه بازارسازان، لطفا به بخش هیأت علمی مراجعه فرمایید.
دکتر پرویز درگی
سیده مینا موسوی
معصومه مهدی پور
یاسمن خلیلی
بهار محمودی
روژینا حسین زاده
محتوای برنامه های آموزشی آموزشگاه بازارسازان بر اساس مجموعه تجارب بدست آمده از خدمات و پروژه های مشاوره، تحقیقات بازار و ارزیابی استعدادها و نیازسنجی آموزشی توسط دپارتمانهای مختلف TMBA، پیشنهاد و طراحی می شود. استفاده از این منابع، باعث شده است تا برنامه های آموزشی بر اساس واقعیتهای بازار ایران و نیاز سازمانها طراحی شده و از تاکید بیش از حد بر زوایای تئوریک مباحث بازاریابی و فروش، پرهیز کند.
حضور اساتید مجرب، با سابقه درخشان در حوزه مدیریت و مشاوره، باعث شده است مباحث جلسات آموزشی با مثالها و بررسی تجارب، ملموس تر و قابل فهم تر شود. در هر کارگاه آموزشی، روشهای اثربخشی همچون انجام تمرین، کارگروهی، بازی، نمایش فیلم و .... استفاده می شود. حضور کارآموزانی با سابقه، و برخوردار از تجارب موفق و ناموفق، به اثربخشی این محیط آموزشی می افزاید.
از لحاظ نحوه اجرا، برنامه های آموزشی آموزشگاه بازارسازان در سه قالب ذیل برگزار می شوند:
این برنامه های آموزشی میان مدت بوده و به صورت جامع، به آموزش مشاغل تخصصی حوزه بازاریابی و فروش می پردازند. طراحی این دوره ها بر اساس مدل شایستگی های هر شغل صورت گرفته است، بنابر این، مجموعه مباحث مطرح شده در هر دوره، می تواند به بهبود دانش، مهارت و نگرش شاغلین منجر شده و سطح عملکرد ایشان را به شیوه ای موثر و هوشمندانه ارتقاء دهد.
هر دوره مشتمل بر چندین کارگاه آموزشی مختلف است. هر هفته یکی از این کارگاه ها به مدت 4 ساعت، برگزار خواهد شد. با توجه به تعدد و تنوع موضوعات، هر دوره جامع از 16 الی 26 جلسه آموزشی تشکیل شده و مجموع مباحث توسط 6 الی 15 مدرس ارایه خواهد شد.
از مشاغلی که در دوره های جامع به آموزش آنها پرداخته می شود، می توان به شغل مدیر بازاریابی، مدیر فروش، کارشناس فروش، فروشنده حرفه ای، مدیر فروشگاه، حسابدار فروش، نماینده فروش، بازاریاب حرفه ای و ... اشاره کرد. جهت اطلاع از شرایط و محتوای هر دوره، لطفا به بخش دوره های جامع مراجعه فرمایید.
شایان ذکر است که در طراحی دوره های جامع،اﺳﺘﺎﻧﺪاردھﺎي آﻣﻮزش ﺷﻐﻞ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مورد استفاده قرار گرفته است. لذا در پایان دوره، فراگیران می توانند پس از شرکت و قبولی در آزمون مربوطه، گواهینامه رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را دریافت نمایند. این گواهینامه بین المللی و مورد تایید سازمان جهانی کار (ILO) می باشد.
دوره های کاربردی و تخصصی بازارسازان در قالب دوره های کوتاه مدت، به آموزش دانش و مهارتهای بازاریابی و فروش می پردازد. طراحی این دوره ها بر اساس اجزاءِ مدل شایستگی مشاغل حوزه صورت گرفته است. هر دوره مشتمل بر 3 الی 5 جلسه آموزشی (4 ساعته) است. هر هفته یکی از جلسات آموزشی، برگزار خواهد شد. مجموع مباحث هر دوره کاربردی توسط یک مدرس ارایه خواهد شد. با توجه به تطابق این برنامه ها با واقعیتها و چالش های بازار ایران، هر یک از این کارگاه ها می تواند نقش موثری در بهبود عملکرد شغلی فراگیران ایفا نماید.
از مهارتهایی که این دوره های آموزشی به آنها خواهند پرداخت می توان به مواردی همچون تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون مذاکره حرفه ای، بازاریابی اینترنتی، اندازه گیری رضایت مشتری، روانشناسی ارتباط با مشتری، مدیریت نام تجاری، مدیریت و رهبری تیمهای بازاریابی و فروش، مدیریت ارتباط با مشتری، بازاریابی تلفنی، برنامه ریزی نیروهای فروش و ... اشاره کرد. جهت اطلاع از شرایط و محتوای هر کارگاه، لطفا به بخش دوره های کاربردی مراجعه فرمایید. در پایان هر دوره کاربردی، به فراگیران گواهینامه آموزشگاه بازارسازان ارایه خواهد شد.
آموزشگاه بازارسازان با همکاری دپارتمان های مشاوره و استعدادشناسی گروه TMBA، به مطالعه نیازهای آموزشی سازمانها در حوزه بازاریابی و فروش، پرداخته و برنامه های آموزشی ویژه ای را برای هر سازمان طراحی و اجرا می کند.
این برنامه های اختصاصی و منطبق با نیازهای سازمان، تاثیر چشمگیری در توسعه و بهبود مهارت و شایستگی های تیم های بازاریابی و فروش، خواهد داشت. این برنامه ها در قالب پروژه های ارزیابی و پرورش استعدادهای تیم بازاریابی و فروش، در سازمانها اجرا می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این خدمات، لطفا با شماره های 02166028111 و 112 تماس بگیرید.