معرفی دوره
ارائه ی مسیری روشن و قابل اجرا برای تبدیل برندھای سنتی به برندھای ھوشمند که قادرند در فضای رقابتی امروز بھتر دیده شوند سریع تر اعتماد مخاطب را جلب کنند و در نھایت، فروش بیشتری ایجاد کنند
سرفصل های دوره
- تحول برندھا از سنتی تا ھوشمند
- تحلیل تغییر رفتار مشتری در فضای دیجیتال و نقش تصمیم گیری داده محور (Social Media Marketing) بازاریابی در شبکه ھای اجتماعی
- شناخت الگوریتم ھا، استراتژی تولید محتوا و ساخت تقویم محتوایی مؤثر ویدئو مارکتینگ: موتور اعتماد و فروش برند
- انواع ویدئوھای مؤثر، داستان سرایی برند و روش ھای تولید کم ھزینه برندینگ شخصی در عصر دیجیتال
- نقش چھره برند در اعتمادسازی و فرمول دیده شدن حرفھ ای جلوی دوربین ھوش مصنوعی بھ عنوان شتاب دھنده رشد برند
- AI اتوماسیون ھای تولید محتوا، تحلیل داده و افزایش فروش با ابزارھای (KPI & ROI) شاخص ھای سنجش عملکرد برند
- چطور دقیقا بفھمیم کھ محتوا و فعالیت ھا نتیجھ داده اند؟ کارگاه عملی — تولید ٣٠ محتوای برند در ۶٠ دقیقھ .
- ارائه روش و ابزار برای خروجی فوری و قابل استفاده فردای سمینار آینده پژوھی برندھا
- فرصت ھا و تھدیدھای سال ھای پیش رو در سوشال مدیا و ویدئو مارکتینگ
مخاطبین
مدیران برند
صاحبان کار و کسب ھا
مدیران بازاریابی و فروش
فعالان حرفه ای شبکه ھای اجتماعی
تولیدکنندگان محتوا
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران