معرفی دوره
هدف : یک ذهنیت مثبت ، درست و وحقیقی از هویت یک فرد: این ساده ترین تعریف برای بند شخصی است یعنی مجموعه خصوصیاتی که با آورده شدن اسم شما در ذهن دیگران شکل می گیرد، همچنین باور و تصوری که از شما در ذهن آن ها ساخته می شود. برند شخصی تصویری است که ما از خود به دنیا نشان می دهیم ، تصویری که نمایانگر ارزش ما است . در اقتصادی که در آن توجه حرف اول را می زند، خلق ارتباطاتی به یاد ماندنی ومعنادار با درک راهبردهای برندینگ شخصی حاصل می شود.همه ما می توانیم برند شخصی معتبری داشته باشیم
سرفصل های دوره
برندچیست ؟ وبرند شخصی چه می باشد؟
جایگاه برند شخصی در آینده اجتماع
رابطه شخصیت با برند وفرمول زندگی
رابطه برند شخصی با پذیرش اجتماعی
دلایل کامیابی برندهای شخصی معتبر
رابطه استراتژی با برند شخصی معتبر
ایجاد وتوسعه برند شخصی با جامعیت نگری
تکنیک های فردی وعمومی توسعه برند شخصی
چشم انداز ، رسالت ، ارزشها در برندینگ شخصی
کلمه کلیدی ، شعاردر توسعه برند شخصی
صیانت از برند شخصی ،ابزارهای برند شخصی
مدیریت پندار،گفتاروکرداردر برندینگ شخصی
نقش نگارش وآغاز وپایان آن در برندینگ شخصی
توصیه های بیست گانه در مدیریت برند شخصی
بر پایه مباحثی چون خود آگاهی ، خودآرامی ، خود باوری ، خود کارآمدی ،خردسازی و ...
مخاطبین
تمام کسانی که می خواهند نام وجایگاهی معتبردر نزد دیگران داشته باشند.