معرفی دوره
اقتصاد ایران در سال 1399 به کدام سو میرود ؟
با توجه به سرعت تغییرات در جهان معاصر که سبب ناپایدار شدن شرایط محیطی و ایجاد حسناامنی در زندگی بشری و نیز در فضای کسب و کار شده است، پیشبینیهای اقتصادی در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است. در این راستا شرکتها و سازمانهای مختلفی از جمله TMBA ظرف سالهای گذشته پا به عرصه ارائه خدمات پیشبینی در اقتصاد و کار و کسب همچنین در زمینه تغییرات تکنولوژیک گذاردهاند. هرچند که اقتصاد ايران هماینک در يكى از پيحيدهترين شرايط خود قرار دارد، اما تلاش ما به رسم سالهای گذشته این است که با ارائه تحليلها و پيشبينىهاى خود از سال پیش رو، شرایط ابهامآلود اقتصادی را شفافتر کرده و ابزارهای لازم برای تصمیمسازی و تصمیمگیری مدیران و برنامهریزان بنگاههای اقتصادی در اختیارشان بگذاریم.
از همین رو، آموزشگاه بازارسازان یکی از اعضای گروه TMBA با همکاری مطالعاتی کانون تحقیقات و تبلیغات ضمیر بازار در سمیناری تحت عنوان «چشمانداز اقتصاد ایران و جهان در سال 99 و توصیههای کاربردی برای شرکتهای ایرانی» به سنّت چندین سال گذشته، میزبان نخبگان و همراهان عزیزی از حوزههای گوناگون و با سخنرانی پرویز درگی رییس انجمن مدیریت کسب و کار ایران و جمعی دیگر از اساتید دانشگاه بازار خواهد بود.
این همایش در 24 اسفند ماه 1398 و با سخنرانی 5 استاد برجسته برگزار میشود.
پرویز درگی ریاست انجمن مدیریت کسب و کار ایران، مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان ، مدیر مسئول انتشارات بازاریابی و مجلات توسعه مهندسی بازار و بازاریاب بازارساز است. ایشان مدیرعامل گروه TMBA و همچنین نویسنده نزدیک به ۶۰ کتاب در حوزهی بازاریابی، رئیس کمیته استانداردسازی تحقیقات بازاریابی کشور میباشد. ایشان مشاور بنگاههای اقتصادی بزرگ ایران در حوزههای مختلف بوده است.
سرفصل های دوره
در این همایش مباحث ذیل مطرح خواهد شد:
v تحلیل و بررسی فضای کلان اقتصاد جهانی در سال 2020 و اثرات آن بر بازار و اقتصاد ایران
v تحلیل و بررسی سناریوهای محتمل و اثرگذار بر اقتصاد ایران در سال 99
v تحلیل و بررسی رکود یا رونق بخشهای مختلف بازار
v بررسی چشم انداز بازار ارز-مسکن-طلا و ....
v پیشنهاد توصیه های اساسی به شرکتها و سازمانها در سال 99
و ....
مخاطبین
مدیران -مدیران میانی-کارشناسان -بنگاه های اقتصادی