معرفی دوره
در این سمینار که معلم بازاریابی پرویز درگی تدریس دارند 50 نکته اساسی که فروشندگان فروشگاه ها باید رعایت بکنند تا فروش موفقی داشته باشند را در محل هتل المپیک آموزش میدهند.
سرفصل های دوره
نحوه استقبال از مشتریان
برند فروشگاهی
نکات مشتری مداری و مشتری نوازی
مرچند لایزینگ و نکاتی که برای داشتن فروشگاه پررونق کمک میکند
برای اطلاعات بیشتر ویدیو را مشاهده کنید.
مخاطبین
فروشندگان فروشگاه های کار و کسب های مختلف
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران