معرفی دوره
هدف: با توجه به اهمیت روزافزون فروش حرفه ای در فضای پیچیده و رقابتی کاروکسب لزوم رشد محتوایی مدیران فروش و علاقه مندان به این شغل پرچالش و پردرامد روزبه روز بیشتر میشود.
در این سمینار دوروزه با بهره گیره از نکات آموزشی و اجرای کارگاه های کاربردی در این مسیر گامهای ارزنده ای برداشته میشود.
سرفصل های دوره
• مدیریت فروش حرفه ای چگونه تعریف و پیاده سازی میشود؟
• وظایف اساسی مدیران فروش ازAتا Zچیست؟
• تعامل مدیران فروش با مدیران توسعه بازار چگونه است؟
• نقش مدیران فروش در مدیریت شایستگی منابع انسانی چگونه است؟
• مهارتهای ارتباطی مدیران فروش با ذینفعان درون سازمانی و برون سازمانی چگونه باید باشد؟
• مدیران فروش وظایف برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و رهبری، نظارت و کنترل را چگونه انجام می دهند؟
• جایگاه و نحوه پیاده سازی مهندسی فروش در مدیریت فروش چگونه است؟
• مدیریت هوشمندی رقابتی در جایگاه مدیریت فروش چگونه است؟
• مدیریت اعتبارسنجی در وصول مطالبات در نظام فروش سازمان چگونه اجرایی میشود؟
• فروش های صنعتی و فروش های مصرفی چه تفاوتی دارند؟
• مدیران فروش بازارهای صنعتی و مصرفی تفاوت هایی باهم دارند؟
• بیست نکته اساسی موفقیت در مدیریت فروش چه می باشند؟
مخاطبین
مدیران فروش-سرپرستان فروش-فروشندگان