معرفی دوره
مدیران مناطق و شعبه ها نقشیموثر در بالندگی و رشد این صنعت ایفا میکنند و نیاز دارند تا با بروز ترین راهکارهای قابل اجرا در بازار ایران، در برخورد با چالشهای مرتبط با صنعت عملکرد مناسبی داشته باشند.
سرفصل های دوره
- بازاریابی و و فروش بصورت کاربردی چگونه اجرایی می شوند؟
- جایگاه مدیر منطقه و مدیر شعبه در پیاده سازی سیاست بازاریابی و فروش سازمان
- وظیفه اصلی مدیر منطقه و مدیر شعبه در راستای بهره وری شایسته
- اهمیت و جایگاه مدیریت سیستمی در سازمان فروش و در سطح شعبه
- پیاده سازی مدل جامع مدیریت در سطح منطقه و شعبه فروش و توزیع
- تشریح مدل شایستگی _ ویژگی، مهارت در سطح منطقه و شعبه
- شاخص های ارزیابی موفقیت فروش سالم و فروش موثر در سطح شعبه
- بیست توصیه کاربردی برای موفقیت در سازمان فروش
مخاطبین
مدیر منطقه، مدیر شعبه، سرپرست فروش و مدیر فروش در شرکت های پخش و توزیع
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران