معرفی دوره
سلسه سمینارهای یافته های ناب مدیریت برای بار سوم با اساتید نام آشنا در مرداد و شهریور برگزار خواهد شد.
سرفصل های دوره
دکترعلی صادقین مدرس و مشاور اقتصادی
استراتژی های سرمایه گذاری در بازارها با توجه چشم انداز اقتصادی
- بررسی متغیرهای اقتصاد کلان شامل رشد اقتصادی و شاخصهای پیش بینی کننده ان
- تاثیر رشد اقتصادی بررسی بازارهای داخلی و خارجی
- نقدینگی و شاخصهای اقتصادی مرتبط با ان
- پیش بینی تورم و تاثیر آن بر صنایع
- نرخ بهره و سیاستهای پولی بانک مرکزی در سال 1404 و تاثیر آن بر کسب و کارها
- بازار ارز و پیش،بینی نرخ ارز در سناریوی های مختلف
- بازار طلا و پیش بینی آن در سناریوی های مختلف
- چشم انداز بازار مسکن در سال جاری بازار سهام و چشم انداز ان در سال جاری
دکتررضا اکبری اصل دکتری مدیریت بازاریابی و رفتار سازمانی
هک ذهن مشتریان؛معماری پنهان در الگوریتم های قانع سازی ذهن خریداران و مصرف کنندکان در بازاریابی و فروش
- مدیریت نگاه و توجه و نقش آن در فروش
- تعریف اولیه از مدیریت رفتار مصرف کننده
- نگاهی آماری به وضعیت رفتار مصرف کننده در بازار ایران
- حواس تاثیرگذار بر رفتار مشتریان و مصرف کنندگان
- در بازار ایران حواس تاثیرگذار بر رفتار مشتریان و مصرف کنندگان نسل Z
- بررسی مدل های رفتار مصرف کننده در هزاره سوم
- دیجیتالی شدن و بازطراحی مجدد الگوریتم های قانع سازی ذهن خریداران و مصرف کنندگان
- مدل های مقابل و تجربه مشتریان در بازار ایران
- نکات کاربردی در امتناع مشتریان در بازار ایران
- هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در تحلیل رفتار مصرف کننده
دکترحسین صفر زاده دکترای منابع انسانی و رفتارسازمانی از دانشگاه تهران
- بررسی چالش های جهانی HR و ایران •
- ظهور هوش مصنوعی ؛ تحلیل روندهای نوین منابع انسانی و آینده کار (Future of Work)
- بررسی منابع انسانی از منظر فرآیندهای داخلی HR
- استراتژی های منابع انسانی در سازمان های مدرن
- داده محوری در منابع انسانی (HR Analytics)
دکترحمید ترکاشوند دکتری مدیریت مالی و مدیرعامل محیا دارو
- اهمیت مدیریت منابع نقدینگی و سرمایه در گردش در اداره بنگاه های اقتصادی
پرویز درگی ،معلم بازاریابی
- مدیریت بازاریابی برای همه مدیران
مخاطبین
همه مدیرانی میانی و مدیران ارشد صنایع مختلف
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران