معرفی دوره
وصول مطالبات به فرآیند پیگیری و دریافت بدهیها یا طلبهایی گفته میشود که یک فرد، سازمان یا کسبوکار از افراد یا نهادهای دیگر دارد. این بدهیها معمولاً از فروش کالاها، ارائه خدمات یا اعطای تسهیلات مالی به وجود میآیند و در صورت عدم پرداخت بهموقع توسط بدهکاران، طلبکار اقدام به پیگیری و دریافت آنها میکند.
وصول مطالبات، یا فرآیند دریافت بدهیهای معوقه از مشتریان، یکی از جنبههای کلیدی مدیریت مالی در هر سازمان یا کسبوکار است.
سرفصل های دوره
- فرآیند وصول مطالبات
- انواع مطالبات
- اهمیت وصول مطالبات
- بهینه سازی وصول مطالبات
- راه های وصول مطالبات و نحوه پیاده سازی
- اعتبار سنجی
- تنظیم دستور العمل های وصول مطالبات
مخاطبین
از منظر پرویزدرگی معلم بازاریابی وصول مطالبات به عهده واحد فروش است
بنابراین تمامی مخاطبان بچهای فروش و افرادی که در وصول مطالبلت و تنظیم آن نقش دارند میتوانند شرکت کنند.
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران