معرفی دوره
هدف
در شرایط بازار بی ثبات ایران قیمت گذاری موثر که از طرفی تداوم فروش را به همراه داشته باشد و از طرفی سودآوری سازمان را سبب شود به یکی از دغدغه های مهم و اساسی مدیران ارشد،مدیران فروش و مدیران تولید و بازرگانی تبدیل شده است.در این سمینار به چگونگی قیمت گذاری موثر و اجرای آن پرداخته می شود
سرفصل های دوره
- جایگاه قیمت گذاری در نظام بازاریابی و فروش کار و کسب
- عوامل اصلی موثر بر قیمت گذاری
- چگونه سودآوری را علاوه بر فروش از خرید هم ایجاد کنیم؟
- فرآیند قیمت گذاری آیا تخفیف جایز است؟نحوه آن چگونه است؟
- تجربیات موفق قیمت گذاری در کار و کسب ها
- قیمت گذاری در کار و کسب های خدماتی و لوکس
- بهره گیری از تکنیک های روانشناسی در مذاکرات قیمت گذاری و اعلام قیمت
- اگر رقیب مطرح قیمت محصولاتش را پایین آورد سیاست ما چه باید باشد؟
- بهره گیری از علوم مختلف در قیمت گذاری
- آیا این سیاست درستی است که در هنگام بالا رفتن نرخ ارز فروش را متوقف کنیم؟
- اشتباهات اساسی بسیاری از مدیران ایرانی در سیاست قیمت گذاری
- قیمت گذاری در کار و کسب های نوآفرین و استارت آپ
- توصیه ای بیست گانه معلم بازاریابی در قیمت گذاری .
مخاطبین
مدیران عامل
اعضای هیات مدیره
مدیران فروش
مدیران توسعه بازار
مدیران مالی
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران