معرفی دوره
سمینار مذاکره در فروش
هدف:
آشنایی یا موانع ذهنی که به ما اجازه نمی دهند مذاکره موفقی داشته باشیم و همچنین راههای غلبه بر آنها آشنایی با روش های تاثیر گذاری بر مشتریان مدیریت منطق و احساس و نحوه عکس العملهای مناسب در مذاکره
سمینار توزیع و پخش مویرگی
هدف:
امروزه با توجه به ویژگی های مشتریان هزاره سوم اهمیت توزیع در دسترس و آسان برای تولید کنندگان و ارايه دهندگان خدمات به مصرف کنندگان نهایی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.در واقع هدف اصلی در توزیع مویرگی محصول این است که محصولات تولیدی در همه جا و در هر لحظه در دسترس باشند و به این ترتیب امکان را برای جذب خریداران بیشتر مهیا کنند.
سرفصل های دوره
سمینار مذاکره در فروش
چرا از مذاکره کردن میترسیم؟
عزت نفس در مذاکره چیست؟
چرا در مقابل مشتری خجالت می کشیم؟
از قطعی کردن فروش خود هراس دارید؟ ساختار مذاکره شما با مشتریانتان چگونه است؟
آیا مشتری شما ،شما را دوست دارد؟
در مذاکره با مشتری خود چگونه عکس العمل نشان میدهید؟
سمینار توزیع و پخش مویرگی
پخش مویرگی چیست؟
روش های پخش مویرگی
فواید و چالش ها
مدیریت پخش
لازمه های سازمان توزیع
فرآیند قدم پیاده سازی پخش مویرگی
ساختار پخش
منابع انسانی پخش مویرگی
مسیر بندی
فرآیند عملیاتی فروش و توزیع
شاخص های کلیدی عملکرد فروش و توزیع
ارزیابی کانال های توزیع
مخاطبین
اشخاصی که قصد یادگیری مذاکرات اصولی در فروش خود را دارند و افرادی که در حوزه توزیع و پخش مویرگی فعالیت دارند.