معرفی دوره
همان گونه که کالاهای فاسد شدنی تاریخ فروش دارند، مدل های فروش نیز تاریخ اعتبار دارند. شرکت هایی که نمی توانند در مدل های فروش خود با تغییرات دیدگاه ها و سلیقه های مشتری و افزایش توان وی در انتخاب سازگاری دهند محکوم به شکست خواهند بود. همان گونه که شرکت ها از بحران پاندمی خارج می شوند، باید مدل فروش خود را نیز با بعد از بحران سازگار نمایند. این ضرورت نباید از نگاه هیچ یک از مدیران ارشد اجرایی حوزه های فروش، مالی، فن آوری اطلاعات، تحقیق و توسعه ومنابع انسانی و مهم تر از همه مدیر عامل پنهان بماند. همان گونه که یک شیشه شیر در قفسه های یک فروشگاه تاریخ گذشته و فاسد می شود، مدل فروش شرکت ها نیز فاسد و تاریخ گذشته می شوند. چگونه اعتبار مدل فروش خود را تمدید می کنید ؟
سرفصل های دوره
جلوگیری از انباشت بدهی ها و سنگین شدن نسبت های بدهی
جلو گیری از کاهش جریانات نقدی ورودی و تداوم آن
عدم تداوم روند کاهش سودآوری
عدم انباشت حسابهای دریافتنی راکد
سندرم دوچرخه سواری تور دو فرانس
کابوسی به نام تغییر
دخل و خرج بیزنس ها
استراتژی عقبگرد
قیمت گذاری نتیجه گرا
هر چقدر بیشتر بفروشید ،بیشتر برای جامعه هزینه کردهاید
دیجی فروش
سازمانهای دیجیتالی
ترکیب فروش شخصی و آنلاین
هزینه های توسعه فروش
تغییر سایز بازار محصول
انطباق سازی در مدل فروش
هفت خوان رسیدن به یک مدل موفق فروش
مدیریت فرایند فروش
ویژگی های مدل فروش
فراتر از امور مالی
فروش در دوره نوین
روبرو شدن با بصیرت خریداران
شعارهای تو خالی در فروش ،مقد مه ای برای تحول در بازاریابی
متقاعد سازی در فروش
برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
09103147022
09103147030
مخاطبین
کارشناسان.سرپرستان و مدیریان فروش