معرفی دوره
ویزیتوری که میخواهد در حرفه خود موفق باشد و به سمتهای مدیریت فروش و معاونت فروش برسد باید سختیهای کار را به جان بخرد و با عشق و علاقهای که با خود به سر کار میآورد سختیها و موانع را تبدیل به مسئلههایی کند که برای هر یک از آنها راهحلی وجود دارد. چنین ویزیتوری نه شنیدنهای مختلف از مشتری را به جان میخرد و این نکته را به خوبی میداند که مشتری به او و شخصیتش نه نمیگوید بلکه ممکن است در لحظه ویزیت به دلایل مختف تمایل به خرید نداشته باشد. ویزیتوری که با این افسانه کار میکند که "فروشنده نباید هیچوقت نه را به عنوان پاسخی از مشتری بپذیرد" دیر یا زود محکوم به شکست و بیرون رفتن از حوزه فروش است. مشتری یک انسان است و یکی از ویژگیهای همیشگی همه انسانها غیر قابل پیشبینی بودن آنها است. بنابراین حتی فردی که سالها است از مشتریان بزرگ ما است وخریدهای رقم بالایی انجام میدهد ممکن است به هر دلیلی به یک باره تصمیم بگیرد دیگر از ما خریدی نداشته باشد.
در اینجا هنر ویزیتور این است که بررسی کند چرا این مشتری تصمیم به قطع ارتباط با شرکت گرفته و برای بازگرداندن او باید چه اقداماتی را به صورت شخصی و چه اقداماتی را با کمک سرپرست و مدیر فروش خود انجام دهد.
سرفصل های دوره
- راهکارهای عملی برای افزایش تعداد مشتریان
- تکنیکهای کاربردی برای افزایش حجم فروش
- تکنیکهای برگرفته از بازار برای ویزیتورهایی که میخواهند فوق ستاره شوند
- نحوه پرزنت حرفه ای مخصوص ویزیتورها
- چگونه خود را از سایر ویزیتورها متمایز کنیم؟
- مدیریت اعتراضات مشتریان شاکی
- برگ برنده خود در مذاکرات فروش را بشناسید
مخاطبین
ویزیتورها و کارشناسان فروش