آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی تحقیقات بازار برای شناخت و جذب مشتری

تحقیقات بازار برای شناخت و جذب مشتری

معرفی دوره

تحقیقات بازار فرآیندی است که در آن شرکت ها به دنبال جمع آوری داده ها به طور سیستماتیک برای تصمیم گیری بهتر هستند. با این حال، ارزش واقعی آن در روشی نهفته است که در آن از تمام داده های به دست آمده برای دستیابی به دانش بهتر مصرف کننده بازار استفاده می شود.

هدف اولیه از انجام تحقیقات بازار، درک یا بررسی بازار مرتبط با یک محصول یا خدمات خاص است تا مدیران تصمیم بگیرند که مشتری چگونه به یک محصول یا خدمات واکنش و جذب آن خواهد شد. اطلاعات به‌دست‌آمده از انجام تحقیقات بازار  برای تنظیم فعالیت‌های بازاریابی/تبلیغاتی یا تعیین اولویت‌های ویژگی/نیاز خدمات مشتری (در صورت وجود) استفاده می شود.

با شرکت در این دوره، می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که در تحقیقات بازار استفاده می‌شوند، روند فروش و جذب مشتری را به‌طور مؤثر بهبود بخشید. این دوره یک فرصت خوب برای یادگیری تحقیقات بازار است که شما را در مسیر جذب و حفظ موفقیت آمیز مشتریان کمک خواهد کرد.

سرفصل های دوره

مقدمات، انواع روش های تحقیقات بازار و جمع آوری داده، تحقیقات کمی و کیفی، مهمترین مدل ها در تحقیقات بازار

2 جلسه 3 ساعته

کارگاه طراحی پرسشنامه (نیاز به لب تاپ دارد)

1 جلسه 3 ساعته

کارگاه تحلیل داده (نیاز به لب تاپ دارد)

2 جلسه 3 ساعته

مخاطبین

کارشناسان فروش

دانشپذیران و علاقه مندان دوره MBA

کارشناسان و مدیران فروش، مارکتینگ

علاقه مندان حوزه فروش

دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام
30 تیر 1404
اضافه کردن به تقویم
تاریخ شروع
30 تیر 1404 (دوشنبه ها ساعت 15:00 الی 19:00)
طول دوره
20 ساعت (5 جلسه)
قیمت
4800000 تومان
اطلاعات بیشتر
دانلود سرفصل‌های دوره
دسته بندی ها
دوره‌های کاربردی
اساتید
معصومه احمدی فخر
کارشناس آموزشی
خانم عباسی
محل برگزاری
آموزشگاه بازارسازان
درصورت تمایل به پرداخت اقساطی شهریه با آموزشگاه تماس بگیرید.

دوره های مرتبط

سمینار هوش کاسبی

هشدارهای مالیاتی

سمینار 20 نکته افزایش ماندگاری سرمایه های انسانی(کارکنان) و سرمایه های بازار(مشتریان)

سلسه سمینارهای یافته های مدیریت (سری دوم)

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره