معرفی دوره
تحقیقات بازار فرآیندی است که در آن شرکت ها به دنبال جمع آوری داده ها به طور سیستماتیک برای تصمیم گیری بهتر هستند. با این حال، ارزش واقعی آن در روشی نهفته است که در آن از تمام داده های به دست آمده برای دستیابی به دانش بهتر مصرف کننده بازار استفاده می شود.
هدف اولیه از انجام تحقیقات بازار، درک یا بررسی بازار مرتبط با یک محصول یا خدمات خاص است تا مدیران تصمیم بگیرند که مشتری چگونه به یک محصول یا خدمات واکنش و جذب آن خواهد شد. اطلاعات بهدستآمده از انجام تحقیقات بازار برای تنظیم فعالیتهای بازاریابی/تبلیغاتی یا تعیین اولویتهای ویژگی/نیاز خدمات مشتری (در صورت وجود) استفاده می شود.
با شرکت در این دوره، میتوانید با استفاده از روشهایی که در تحقیقات بازار استفاده میشوند، روند فروش و جذب مشتری را بهطور مؤثر بهبود بخشید. این دوره یک فرصت خوب برای یادگیری تحقیقات بازار است که شما را در مسیر جذب و حفظ موفقیت آمیز مشتریان کمک خواهد کرد.
سرفصل های دوره
مقدمات، انواع روش های تحقیقات بازار و جمع آوری داده، تحقیقات کمی و کیفی، مهمترین مدل ها در تحقیقات بازار
2 جلسه 3 ساعته
کارگاه طراحی پرسشنامه (نیاز به لب تاپ دارد)
1 جلسه 3 ساعته
کارگاه تحلیل داده (نیاز به لب تاپ دارد)
2 جلسه 3 ساعته
مخاطبین
کارشناسان فروش
دانشپذیران و علاقه مندان دوره MBA
کارشناسان و مدیران فروش، مارکتینگ
علاقه مندان حوزه فروش