معرفی دوره
با افزایش رقابت به عرضهکنندگان محصولات و افزایش تشابه بین آنها، انتخاب مشتریان بر اساس نوع خدمت دریافتی خواهد بود. بدین جهت امروزه تلاش می نمایند با اتخاذ روشهای نوآورانه نسبت به ارایه خدمات متمایز و متفاوتی ارایه نمایند. این دوره سعی دارد با مفهوم علمیتر به فرآیندهای خدماتی، روشهای وفاداری مشتریان را از طریق ارایه خدمات متمایز بررسی نماید.با افزایش رقابت به عرضهکنندگان محصولات و افزایش تشابه بین آنها، انتخاب مشتریان بر اساس نوع خدمت دریافتی خواهد بود. بدین جهت امروزه تلاش می نمایند با اتخاذ روشهای نوآورانه نسبت به ارایه خدمات متمایز و متفاوتی ارایه نمایند. این دوره سعی دارد با مفهوم علمیتر به فرآیندهای خدماتی، روشهای وفاداری مشتریان را از طریق ارایه خدمات متمایز بررسی نماید.
سرفصل های دوره
· محتوای کارگاه:
- چرا خدمات پس از فروش
- تعریف مشتری
- شیوههای کارآمد برای ارتباط با مشتریان
- اهداف شرکتها برای ایجاد واحد خدمات پس از فروش
- ارتباط رضایت مشتری با وفاداری مشتری و سودآوری سازمانها
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- مدیریت رضایتمندی مشتری (CSM)
- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری
مخاطبین
مدیران سرپرستان و کارشناسان فروش