معرفی دوره
آیا برایتان پیش آمده است علیرغم توضیحات کاملی که دربارهی محصول یا خدمتتان میدهید برخی از مشتریان به راحتی خرید میکنند و برخی ممکن است حوصلهشان سر برود و حتی عدهای رنجیدهخاطر شوند؟
آیا از خود پرسیدهاید چگونه میتوانید هنگام فروش محصولات یا خدماتتان به افراد گوناگون بهگونهای رفتار کنید تا تعامل مؤثرتری با مشتریتان داشته باشید تا فروشتان را افزایش دهید؟
آیا میدانید با مشاهدهی حرکات زبان بدن، صحبتها و رفتار مشتری میتوانید به نوع تیپ شخصیتیاش پی برده تا فروش موفقی داشته باشید؟
اگر خواهان رشد فروشتان و توسعهی کاروکسبتان هستید به شما پیشنهاد میکنیم با شرکت درکارگاه عملی "تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان بر اساس مدل دیسک ،اولین قدم برای شناخت خود را بردارید تا بتوانید به افراد دیگر کمک کنید که خود را بشناسند و تعریف درستی از ویژگیهای رفتاری خود داشته باشند، نقاط قوت و قابل بهبود خود را در حوزهی رفتار بدانند و در ارتباط با دیگران توان این را داشته باشند که ویژگیهای رفتاری مخاطب را شناخته و دلایل رفتار دیگران را درک نمایند و بتوانند مدل رفتاری خود را با دیگران تطبیق دهند، این فرآیند جزء پیچیدهترین و سختترین قسمت ارتباط است و دلیل آن پیچیده بودن انسان است. اگر بتوانیم نوع شخصیت افراد را بشناسیم، بهتر میتوانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم و فروش فوقالعادهای داشته باشیم.
سرفصل های دوره
تاثیر اصول روانشناسی بر تکنیکهای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران
تقسیم بندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان
پیشبینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید
کسب مهارت عملی شناخت شیوه خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی
تئوری بازیها در بازاریابی و فروش
بایدها و نبایدها در قبال شیوههای مختلف رفتاری مشتریان
تکنیکهای خاتمه فروش در قبال هر یک از انواع مشتریان
مخاطبین
مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش، ویزیتورهای شرکتهای تولیدی و خدماتی و فارغ التحصیلان گرایشهای مختلف رشته بازاریابی