معرفی دوره
مهارتهای فروش بر پایه روانشناسی و ارتباطات
۲۶ ساعت آموزش تخصصی با پرویز درگی | معلم کار و کسب
در بازار امروز، فروش موفق نتیجه فشار یا ترفندهای مقطعی نیست؛
فروش پایدار، حاصل درک روانشناسی مشتری و ایجاد ارتباطی اثرگذار و مبتنی بر اعتماد است.
در این دوره ۲۶ ساعته، میآموزید چگونه رفتار خرید مشتری را بشناسید، مقاومتها را مدیریت کنید، مذاکره را حرفهای پیش ببرید و ارتباط را به تصمیم خرید تبدیل کنید.
این دوره با تمرکز بر نگاه انسانی، کاربردی و تجربهمحور طراحی شده و مناسب مدیران فروش، کارشناسان فروش، کارآفرینان و تمام افرادی است که میخواهند فروش را آگاهانه، اخلاقمدار و اثربخش انجام دهند.
سرفصل های دوره
- تشریح کاربردی مفاهیم روانشاسی،ارتباطات،بازاریابی و فروش
- چگونگی پیاده سازی بینش،ساده سازی ،کاربردی بودن و جامعیت نگری در فروش
- اهمیت و بکارگیری مهارت های مدیریت بر خود
- اهمیت و بکارگیری مهارت های میان فردی با کارکنان و مشتریان
- انواع نگرش و رضایت شغلی کارکنان و خوشنودی مشتریان
- شخصیت شناسی خود،کارکنان و مشتریان
- مدیریت ارزش ها در سطح علوم بازاریابی و فروش و کارکنان و مشتریان
- ادراک و تصمیم گیری در سازمان و بازار
- ایجاد و ارتقاء انگیزشی خود،کارکنان و مشتریان
- مبانی رفتار گروهی،کار تیمی و خانواده کاری
- بهره گیری از علوم روانشناسی و ارتباطات در ایجاد دستاوردهای عالی کارو کسب
- چگونگی ارتقاء رهبری در سازمان و بازار
- انواع مهارت های کلامی و اصول،فنون و هنر مذاکره
- چگونگی ارتقاء فرهنگ سازمانی و تغییر فرهنگ مشتریان
- اصول و تکنیک های تحول سازمانی جهت ایجاد سازمان یادگیرنده و سازمان تندآموز
- مدیریت استرس در سطوح خود،کارکنان و مشتریان
- مهارتهای ارتباط با شاکیان (کارکنان و مشتریان)
- مهارت های ارتباطی با ابزارهای زبان بدن،نامه نگاری تجاری،تلفن و فضای دیجیتال
- مدیریت برند جامع در سطوح برند شخصی،برند سازمان،برند محصول،برند کارکنان و برند کارفرمایی
- فروش در شرایط پیچیده و پرابهام بی ثبات و عدم قطعیت
- مهارتهای فروش مویرگی،فروش صنعتی و سازمانی
مخاطبین
تمامی افراد در حوزه فروش و ارتباطات