معرفی دوره
از گذشته تا حال فروشندگان قلابی در کمین هستند تا با فریب و کلاهبرداری مشتریان را وادار به خرید محصول یا خدمات کنندو چنین به نظر می رسید که وظیفه ی یک فروشنده این است که آنقدر باهوش و زیرک وسمج باشد که مردم را وادار به آنچه نمی خواهند –یعنی خریدن –کنند
بازار پر رقابت امروزی کمپانی ها را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استفاده نمایند.مشتریان امروزی دیگر فروشندگان پر حرف و افاده ای را که فقط به فکر منافع مادی و زودرس خود هستند را تحمل نمی کنند. فروشنده ی امروزی باید در تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما و مشاور او را داشته باشد.
با شرکت در این دوره ، نفرات برتر شانس خود را برای همکاری در شرکت های بزرگ امتحان کنند.
سرفصل های دوره
مخاطبان دوره: سرپرستان و ویزیتورها
سرفصل :
تعریف فروش
تفاوت بازاریابی و فروش
بازاريابي و فروش چگونه كار آمد ميشود؟
مشتری یابی چیست؟
مشتریان هدف ما چه کسانی هستند؟
USP چیست؟
قدرت یک شرکت چگونه تعیین می شود؟
فرصت یابی
سه مهارت قدرتمند كه شما را در فروش موفق ميسازد.
شاخص های ارزیابی یک فروشنده در فروش های مویرگی
مخاطبین
سرپرستان و ویزیتورها