معرفی دوره
یکی از شغل هایی که امروزه بسیار مورد توجه شرکت هاست و افراد متعددی هم در آن کار می کنند،ویزیتورییا همان فروش حضوری است، فروشنده هایی که برای فروش محصولات (غذایی، بهداشتی و ...) به فروشگاه ها و مغازه ها مراجعه می کنند و با معرفی محصول، سفارش دریافت می کنند و هر چه میزان این سفارش بیشتر باشد پورسانت و دریافتی بیشتری خواهند داشت.
یکی از موضوعاتی که برای ویزیتورها مهم است، فروش بیشتر و در نتیجه دریافت پورسانت بیشتر است. هر ویزیتوری دوست دارد حجم سفارش هایی که دریافت می کند، در بیشترین حالت ممکن باشد.
این دسته از فروشندگان که به آن ها بازاریاب هم گفته می شود در صورتی که برخی نکات تخصصی در این زمینه را رعایت کنند، به راحتی می توانند حجم فروش محصولات خودشان را بالا ببرند و بالطبع آن، درآمد بیشتری داشته باشند.
سرفصل های دوره
1. نحوه پوشش و ظاهر فروشنده (ویزیتور) در مواجه با مشتری
2. تکنیک های وصول هدف
3. تکنیک کاهش مرجوعی
4. تکنیک های چانه زنی
5. مدیریت مشتری ناراضی
6. تکنیک افزایش سطر فاکتور
7. تکنیک های تور ویزیت
8. تکنیک های بررسی سطح شلف کالا
9. تکنیک ها و روشهاي افزايش فروش نقدي و ترغيب مشتري به خريد نقدي
10. آموزش مبانی اصلی فروش
11. رفتار و برخوردهای مناسب برای یک فروشنده حرفه ای موفق
12. تکنیک های فروش
13. مهارت های مذاکره
14. مهارت های ارتباطی
15. هوش هیجانی
16. مهارت ارائه
مخاطبین
فروشندگان و سرپرستان فروش