معرفی دوره
در یک خرید شرکتی و سازمانی ، نیاز در یک قسمت سازمان، اختیار تصمیم گیری خرید در دست مدیران ارشد و بودجه خرید در اختیار واحد مالی است. این سه ویژگی، مذاکره در فروش به شرکت ها و سازمان ها را از اساس با فروش های کوچک متفاوت میکند و به همین علت تکنیک ها و فنون مذاکره ای که باید در یک فروش سازمانی به کار برده شوند متفاوت هستند. استراتژی مذاکره در فروش های سازمانی به تصمیم خرید رساندن مشتری است.
آموزشگاه بازارسازان در نظر دارد در دوره ی کاربردی فروش به شرکت ها و سازمان ها، به تشریح مستقیم این استراتژی ها و نحوه ی مذاکره فروش سازمانی با نگرش بر بازار ایران بپردازد.
سرفصل های دوره
1. فروش سازمانی چیست؟
2. تفاوت فروش سازمانی با B2C و B2G
3. مراحل فروش سازمانی
4. طراحی فرآیند فروش سازمانی
5. نمودار تغییر نگرانی یا دغدغه های خریدار
6. شیوه تصمیم گیری مشتریان B2B
7. شناخت و تحلیل نیاز مشتری
8. مهارت گوش دادن موثر
9. مهارت سوال پرسیدن
10. علاقه مند کردن مشتری
11. مهارت های ارائه موثر
12. آشنایی با موانع فروش سازمانی
13. بررسی و کنترل ریسک مشتری
14. بررسی نگرانی و دغدغه مشتریان در مورد قیمت
15. تکنیک های تکمیلی مدیریت آپجشکن قیمت
16. برنامه ریزی یک روز فروشنده موفق سازمانی
17. آمادگی های لازم برای برگذاری جلسه فروش
18. تفاوت های فروش سنتی با فروشنده مشتری محور
19. شناخت فروش به مدیران ارشد
20. تکنیک های برگزاری جلسه با مدیران ارشد
21. چند راه تکمیلی برای بستن فروش
22. معرفی راه حل فروش (FAB)
مخاطبین
مدیران عامل، مدیران فروش، مدیران بازاریابی، کارشناسان فروش سازمانی، صاحبان شرکت های تولیدی، صنعتی و واسطه ای