معرفی دوره
هدف مدیریت تجربه مشتری، ارائه یک پیشنهاد و تجربه برجسته و قابل اتکا به مشتریان است، بهطوریکه مشتریان ارتباطی عاطفی، دائمی و البته سودآور را با شرکت آغاز کنند. هر زمان که مشتری با شرکت ارتباط برقرار میکند، در ذهن خود قضاوتی را از شرکت شکل میدهد که یا منجر به بازگشت وی به شرکت برای خرید بیشتر و توصیه و معرفی شرکت به سایرین خواهد شد یا برعکس باعث احساس عدم رضایت و دلسردی وی میشود. هدف از برگزاری این کارگاه بررسی تمامی لبه های تماس سازمان با مشتری، مهندسی و مدیریت آن است به نحوی که بهترین تجربه از سازمان در نزد مشتری خلق شود.
سرفصل های دوره
- مفهوم مدیریت تجربه مشتری (CEM)
- مقایسه CEM و CRM
- هدف و ماموریت CEM
- ویژگی های تجربه مشتری
- برندهای تجربه ساز
- نقشه سفر مشتری (C.J.M)
- پیدا کردن لحظات حساس (MOT)
- فرآیند کاربردی ایجاد یک تجربه ی لذت بخش در مشتری
مخاطبین
مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش
مدیران ارشد و صاحبان کار و کسب
دانشجویان و علاقه مندان بازاریابی
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران