معرفی دوره
هدف از برگزاری این دوره تسلط فراگیران به اصول و مبانی مهندسی فروش به عنوان بازو و یاور مدیران فروش و مدیران عامل جهت اتخاذ تصمیمات صحیح در مدیریت فروش و مذاکره با شرکت های خریدار محصولات ( کالا و خدمات )
سرفصل های دوره
- تعاریف عملیاتی و کاربردی مدیریت بازاریابی و فروش
- شناخت کافی از حرفه مهندسی فروش و جایگاه آن در نظام بازاریابی و فروش سازمان
- تجزیه و تحلیل فروش و پیش بینی و هدف گذاری فروش در طول سال
- تسلط به استراتژی های فروش
- تصمیم سازی برای اتخاذ تصمیمات اساسی در مدیریت فروش و مدیریت ارشد
- و....
مخاطبین
مدیران عامل- مهندسان فروش- مدیران فروش