معرفی دوره
هدف : با توجه به اهمیت روز افزون فروش حرفه ای در فضای پیچیده و رقابتی کار و کسب لزوم رشد محتوایی مدیران فروش و علاقه مندان به این شغل پر چالش و پر درآمد روز به روز بیشتر میشود .
در این دوره چهل ساعته(10 جلسه 4 ساعته) با بهره گیری از نکات آموزشی و اجرای کارگاه های کاربردی در این مسیر گامهای ارزنده ای برداشته میشود .
سرفصل های دوره
- جایگاه فروش در نظام کار و کسب سازمان کجاست ؟
- مدیریت فروش حرفه ای چگونه تعریف و پیاده سازی میشود ؟
- وظایف اساسی مدیران فروش از الف تا ی چیست ؟
- تعامل مدیران فروش با مدیران توسعه بازار چگونه است؟
- نقش مدیران فروش در مدیریت شایستگی منابع انسانی چگونه هست ؟
- چارت سازمان فروش چگونه است ؟
- مهارت های ارتباطی مدیران فروش با ذینفعان درون سازمانی و برون سازمانی چگونه باید باشد ؟
- مدیران فروش وظایف برنامه ریزی .سازماندهی .هدایت و رهبری .نظارت و کنترل را چگونه انجام می دهند ؟
- محاسبه پورسانت و جبران خدمت نیرو های فروش چگونه انجام میشود ؟
- جایگاه و نحوه پیاده سازی مهندسی فروش در مدیریت فروش چگونه است ؟
- مدیریت هوشمندی رقابتی در جایگاه مدیریت فروش چگونه است ؟
- مدیریت اعتبارسنجی در وصول مطالبات در نظام فروش سازمان چگونه اجرایی می شود ؟
- فروش های صنعتی و فروش های مصرفی چه تفاوتی دارند ؟
- مدیران فروش بازارهای صنعتی و مصرفی چه تفاوت هایی با هم دارند ؟
- بیست نکته اساسی موفقیت در مدیریت فروش چه می باشند ؟
مخاطبین
مدیران فروش و تمام فروشنده هایی که قصد ارتقاشغلی دارند
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران