- فعاليتها و مسئولیتهای جاري
- رئيس هيأت مديره و مدير عامل گروه TMBA
- مشاور بنگاه های اقتصادی معتبر
- عضو هیات مدیره اتحادیه انجمن های علمی،فناوری،نوآوری و تجاری سازی وزارت علوم
- رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
- مدرس دانشگاه تهران، سازمان مدیریت صنعتی، دانشگاه امیرکبیر
- صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار
- صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه بازاریاب بازارساز
- مدیر مسئول انتشارات بازاریابی
- مؤسس و مدیرمسئول آموزشگاه بازارسازان (با مجوز سازمان فنی و حرفه ای)
- مدیر مسئول کانون تبلیغات بازار
- رئیس هیات مدیره شرکت نوروبیز (نورومارکتینگ و نورولیدرشیپ)
- عضو کارگروه واژه گزینی بازاریابی در فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی
- نایب رئیس انجمن مدیریت اجرایی ایران
- رئیس کمیته تحقیقات بازاریابی کشور
- نایب رئیس کمیته ارزیابی برند کشور
- نویسنده کتب متعدد در حوزه بازاریابی و فروش
- رهبر علمی دوره ها و سخنرانی سمینارها، همایش ها و کنفرانس های متعدد علمی
- رهبر تحقیق پروژه های متعدد تحقیقات بازاریابی در سطح ایران و بازارهای بین المللی
- ارائه مباحث اقتصادی و بازاریابی روز ایران در صدا و سیما، رادیو اقتصاد، رادیو جوان و رادیو ایران
- بیش از 35 سال سابقه مدیریت اجرایی در سمت های مدیرعامل، عضو هیات مدیره،مدیر کل در بنگاه های اقتصادی
- طی کردن سطوح سازمانی از ویزیتوری تا مدیریت ارشد