معرفی دوره
هدف: مشتریان دلیل اصلی وجود هر کسب و کاری هستند. رضایت و خشنودی ایشان سبب بقای سازمان میشود و آنها را به سفیر برند ما تبدیل میکند. مشتریان انتظارات و روحیات متفاوتی دارند لذا در مواردی نسبت به عملکرد سازمان ناراضی و شاکی میشوند. روانشناسی ارتباط با مشتریان و مدیریت اعتراضات ایشان به نحوی که آنها را به دوست سازمان تبدیل کند تحت عنوان مهارتهای ارتباط با مشتری در این دوره آنلاین تدریس میگردد.
سرفصل های دوره
سرفصلهای دوره روانشناسی چیست و چه کاربردی در زندگی شخص و کار و کسب دارد؟
چرا در مدیریت بر خود در عصر حاضر انقدر مهم شده است، ابعاد مدیریت برخود چه هستند؟
چگونه مدیریت ذهن بر زندگی شخص و کار و کسب تأثیر گذار میشود؟
مدیریت برند شخصی و تأثیر آن بر دوست داشتن بودن از سوی مشتری چگونه است؟
اصول نفوذ کردن در روح و جان مشتریان چه هستند؟
ارتباطات را چگونه در کار و کسب پیاده سازی کنیم؟
مهارتهای کلامی و غیر کلامی چه هستند؟
زبان بدن و زبان اندام سازمان چگونه در تعامل شایسته بکار گرفته میشوند؟
اصول،فنون و هنر مذاکرات حرفه ای چه هستند؟
مدیریت جلسات مؤثر چگونه است؟
مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی و مدیریت اعتراض مشتریان چگونه است؟
تحول دیجیتال چیست و ارتباط با آینده سازمان چگونه است؟
هفت تعریف مؤثر و اساسی و کاربردی علم بازاریابی و نحوه پیاده سازی آنها چیست؟
جایگاه فروش در نظام بازاریابی شرکت کجاست؟
کارشناس دوره :09103147030
مخاطبین
منشی ها، فروشندگان حضوری، فروشندگان تلفنی، سرپرستان و مدیران