- 
                                                    
                                                    نوآوری و فرصت29 ساعت
آموزشگاه بازارسازان
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفهای کشورسالها پیش پیتر دراکر جمله ای را گفت که شاید هنوز خیلی از کاروکسبها اهمیت آن را به خوبی درک نکرده باشند. دراکر معتقد بود کاروکسبها دارای دو فعالیت اصلی هستند: نوآوری و بازاریابی. به عبارتی تمام فعالیتهای دیگر یک سازمان زمانی معنا مییابند که آن سازمان نوآوری و بازاریابی را همواره در صدر فعالیتهای خود داشته باشد. حال شرکتهایی میتوانند در بازار به سوپراستار تبدیل شوند که این دو فعالیت اصلی را به یکدیگر گره بزنند بطوریکه بازاریابی آنها نوآورانه باشد و نوآوری آنها همواره با نگاه بازاریابی انجام گیرد.