آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی قراردادهای خرید و فروش (بایدها ونبایدها) (حضوری و آنلاین)

قراردادهای خرید و فروش (بایدها ونبایدها) (حضوری و آنلاین)

معرفی دوره

مبادلات اقتصادی در جامعه بر پایه‌ی قرارداد استوار است و کمتر روزی است که تک‌تک اشخاص با قرارداد سروکار نداشته باشند. در حقوق ایران مبحث عقد و قرارداد از مباحث مهمی است. بسیاری از اشخاص اعم از کارشناسان و مدیران در سمت‌های مدیریت، حسابداری، حسابرسی، بازرسی و نیاز به اطلاع از اصول قراردادها دارند و در سطوح مدیریتی کمتر کسی است که نیاز به فهم قرارداد نداشته باشد. قرارداد به‌عنوان یک نهاد اجتماعی مورد حمایت قانونی قرار دارد تا افراد جامعه بتوانند آزادانه برای گذران زندگی خود با دیگران قرارداد منعقد و روابط خود با دیگران را تعریف و تنظیم کنند. قراردادها به ما می‌گوید که اگر خواستید خرید و فروش کنید باید چه ضوابطی را رعایت کنیم تا از حمایت‌های قانونی برخوردار شویم. هرگاه قرارداد صحیحی منعقد گردد، حقوق قراردادها مقرر می‌دارد که طرفین از چه حقوق و تکالیفی برخوردارند. چنانچه یکی از طرفین از انجام تعهدات قراردادی خود امتناع کند، حقوق قراردادها به ما نشان می‌دهد که طرف دیگر چه اقداماتی می‌تواند علیه متعهد انجام دهد.

بیشترین مشکلاتی که مردم در قراردادهای خود با آن سروکار دارند مربوط به مبایعه‌نامه و قراردادهای خرید و فروش است.

بیشتر مشکلات مردم در دادگاه‌ها به دلیل عدم تنظیم قرارداد است. در حال حاضر قراردادهای مدنی و تجاری تخصصی شده‌اند. ممکن است فردی ۳۰ سال تاجر باشد اما قادر به تنظیم یک قرارداد خوب نباشد لذا لازم است که ابتدا نسبت به قراردادها آگاهی پیدا کند و در مرحله‌ی حداقل دو حقوقدان و وکیل در تنظیم قرارداد به او مشاوره دهند. چراکه ملاک قانون و دادگاه ها، سند و قرارداد است.

فراگیران در این دوره ضمن آشنایی با ارکان قراردادهای خرید و فروش با چهارچوب کلی آن و شرایط تعهدات اصلی و بخش مهم تضمینات قراردادهای فروش آشنا می‌شوند.

سرفصل های دوره

·        محتوای کارگاه:

1.   شرایط عمومی قراردادها

·         الف) آشنایی با جایگزین های قرارداد؛

·         ب) تفاهم نامه؛

·         ج) توافقنامه؛

·         د) موافقتنامه

2.   ماهیت قراردادهای خرید و فروش؛

3.   ارکان قراردادهای خرید و فروش؛

·         قراردادهای کالامحور / قراردادهای خدمات‌محور؛

·         شرایط احراز هویت طرفین/ اعتبارسنجی؛

·         قیمت و شرایط قیمت‌گذاری (انواع قیمت، ارز قیمت، فرمول تعدیل قیمت)؛

·         تعیین موضوع و مصداق تعهدات قراردادی؛

·         چگونگی پرداخت (ابزار پرداخت، اقساط پرداخت، جریمه‌ی دیرکرد پرداخت)؛

·         حمل و مسئولیت تحویل؛

·         تعیین تضمین، آشنایی با انواع ضمانت‌نامه‌ها؛

·         شرایط حل اختلاف و داوری؛

·         پیش‌بینی شرایط فسخ و خاتمه قرارداد قبل از تاریخ؛

4.   مدیریت قراردادها پس از امضاء؛

·         اصلاحیه و الحاقیه‌ها؛

5.   اختلافات و دعاوی رایج در قراردادهای خرید و فروش؛

6.   بررسی موردی مدل قراردادهای خرید و فروش.

مخاطبین

تجار، مدیران فروش، مدیران بازرگانی، مدیران بازاریابی، فروشندگان خرد و علاقه‌مندان به حوزه‌ی فروش و مدیریت داخلی.

دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام
27 بهمن 1399
اضافه کردن به تقویم
تاریخ شروع
27 بهمن 1399 (سه شنبه ها ساعت ۱۶ تا 20)
طول دوره
16 ساعت (4 جلسه)
قیمت
1500000 تومان
اطلاعات بیشتر
دانلود سرفصل‌های دوره
دسته بندی ها
دوره‌های کاربردی
اساتید
هنگامه عسگری
کارشناس آموزشی
خانم خلیلی
محل برگزاری
آموزشگاه بازارسازان
درصورت تمایل به پرداخت اقساطی شهریه با آموزشگاه تماس بگیرید.

دوره های مرتبط

روانشناسی ارتباط با مشتری (حضوری و آنلاین)

بازاریابی و فروش تلفنی (حضوری و آنلاین)

مدیریت نوآوری و لانچ محصول جدید (حضوری و ٖٖآنلاین)

سمینار چگونه در این شرایط چالشی بهترین را استخدام کنیم؟

فرصت‌های شغلی مرتبط

منشی و کارمند اداری

امور اداری / مسئول دفتر / اپراتور
تهران

مسئول دفتر

امور اداری / مسئول دفتر / اپراتور
تهران

کارشناس فروش تلفنی

امور اداری / مسئول دفتر / اپراتور
تهران

منشی فروش

امور اداری / مسئول دفتر / اپراتور
تهران

منشی

امور اداری / مسئول دفتر / اپراتور
همه شهر ها
آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره