معرفی دوره
پنجمین دوره پرورش متخصص بازاریابی و فروش
توسط معلم بازاریابی، رییس انجمن علمی کار و کسب و برای تعداد معدودی از علاقمندان برگزار خواهد شد.
در این دوره علاوه بر آموزش تمام تکنیک های بازاریابی و فروش در بازار ایران، مهارت های ارائه مشاوره به کاروکسب ها، مباحث منتورینگ و کوچینگ نیز ارائه خواهد شد. در طی دوره معلم بازاریابی در یک گروه مجازی پاسخگوی سؤالات دانش پذیران خواهند بود و با چندین تن از متخصصان دانشگاه بازار در محل کاروکسب شان برنامه ملاقات حضوری خواهند داشت و ضمن بازدید از محیط کاروکسبهای ایشان، از تجربیاتشان بهرهمند خواهند شد، همچنین دورهمی های کتابخوانی، انتقال تجربیات و مطالعات موردی و انتقال فوت و فن های حل مسائل کاروکسب ها و مباحث استادی بازار نیز از موضوعات دیگر این دوره می باشد.
سرفصل های دوره
بازاریابی و جایگاه آن در کاروکسب
مدیریت برند
برندسازی شخصی
اصول و مبانی تحقیقات بازاریابی
هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی
روانشناسی ارتباط با مشتری
مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی
مدیریت استراتژیک بازاریابی
مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی
تمایز یا نابودی
مدیریت منابع انسانی نیروهای فروش
سیاست محصول
مدیریت بازاریابی خدمات
استراتژی لوکسگرایی
قیمت گذاری
مدیریت ترویج و ارتباطات
بازاریابی میدانی
مدیریت توزیع و پخش
تکنیکهای فرصتیابی در بازاریابی و فروش
مدیریت اعتبارسنجی و وصول مطالبات
نورومارکتینگ
مدیریت اجرا و کنترل عملیات بازاریابی
اصول، فنون و هنر مذاکره
بازاریابی صنعتی
بازاریابی بینالمللی و صادرات
مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت تجربه مشتری
مارکتینگ پلن نویسی
سندرومهای سازمانی در سازمانهای فروش
مهندسی فروش
پنجاه نکته اساسی که یک متخصص بازاریابی و فروش باید رعایت کند.
ارزیابی دوره:
مصاحبهی ورودی قبل از شروع آموزش انجام خواهد گرفت تا سطح دانش فعلی دانشپذیران مورد ارزیابی قرار گیرد. آنگاه آموزش و کارگاههای مربوطه برگزار میگردد. در طول دوره با برگزاری امتحانات کتبی و عملی میزان پیشرفت دانشپذیران سنجیده میگردد.
مجری:
آموزشگاه بازارسازان زیرمجموعهی TMBA.
سرپرستان دوره:
خانم خلیلی : 09037068726
خانم مهدی پور :09395352301
مخاطبین
مدیران و کارآفرینان کشور، مدیران شرکتهای کوچک و متوسط، مديران ارشد و میانی سازمان ها و شرکت ها، کارشناسان فعال، فارغ التحصيلان مقاطع کارشناسی ارشد مؤسسات آموزش عالي