آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
معصومه احمدی فخر

معصومه احمدی فخر

حوزه تدریس:
تحقیقات بازاریابی
دانلود رزومه

درباره استاد

  برخی از پروژه های تحقیقاتی اجرا شده :     

 بررسی بازار کاشی و سرامیک- کاشی و سرامیک عقیق-۱۴۰۰  

  بررسی بازار نوشت افزار- سی کلاس-۱۴۰۰ 

   بررسی بازار رنگ های ساختمانی-رنگ مشکات-۱۴۰۰   

 بررسی بازار موتور سیکلت، دینو موتور-۱۳۹۹  

  بررسی بازار رادیاتور خودروهای سبک و سنگین، سهند رادیاتور-۱۳۹۹ 

   بررسی بازار MDF،  برند ANG، ۱۳۹۹ 

    بررسی بازار آبلیمو (دیدگاه مصرف کننده و کانال توزیع) ، آبلیمو ناجی-۱۳۹۹   

 بررسی دیدگاه مخاطبین پیرامون اهدا عضو، انجمن اهدا عضو-۱۳۹۹  

  بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی هافمن و رقبا-۱۳۹۹  

  بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغات اسنوا و رقبا-۱۳۹۹  

  بررسی قیمت بهینه پوشاک برای ورود بازار، مدرسان شریف-۱۳۹۹  

  بررسی وضعیت بازار در و پنجره UPVC، هافمن و رقبا-۱۳۹۹  

  بررسی عادات مصرف بیسکوئیت و جایگاه فرخنده در مقابل رقبا، بیسکوئیت فرخنده-۱۳۹۹ 

   بررسی بازار دستگاه های ورزشی خانگی، بازرگانی لطیفی- ۱۳۹۹  

  بررسی و ارزیابی بسته بندی روغن های فامیلا به روش نورومارکتینگ، فامیلا-۱۳۹۹  

  بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی بیمه معلم و رقبا-۱۳۹۹  

  مطالعات بازار پروژه برندینگ آژانس معاملات مسکن مثلث-۱۳۹۹ 

   بررسی دیدگاه دارندگان سیم کارت اعتباری نسبت به خدمات ستاره اول، همراه اول-۱۳۹۸  

  بررسی دیدگاه فروشگاه های درباره دستگاه های POS، سداد-۱۳۹۸ 

   بررسی بازار پوشک بچه، اُبیبی-۱۳۹۸  

  بررسی دیدگاه خیریه های کشور در مورد همکاری با برندها،مولفیکس-۱۳۹۸   

 بررسی بازار تخمه و آجیل ها، سنجابک-۱۳۹۸    

بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی فرش بزرگمهر-۱۳۹۸  

  بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی فرش یلدای کویر کاشان-۱۳۹۸ 

   بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی فرش وزراء-۱۳۹۸ 

  بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی فروشگاه های افق کوروش-۱۳۹۸   

 بررسی بازار شوینده ها و عادات مصرف کننده ها، راپیدو-۱۳۹۸   

 بررسی دیدگاه مخاطبین هدف پیرامون بازار اتو مو، پرومکس-۱۳۹۸   

 بررسی دیدگاه کاربران اپلیکیشن های موبایل، مایکت و رقبا-۱۳۹۸   

 بررسی بازار صنعت تبلیغات کشور، آزانس تبلیغاتی بادکوبه و رقبا-۱۳۹۸   

 بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی شیرآلات ساختمانی، شودر و رقبا-۱۳۹۸ 

   بررسی بازار شیرآلات ساختمانی، شودر و رقبا- ۱۳۹۸   

 بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی بانک مهر ایران، مهر ایران-۱۳۹۸  

  بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغات در و پنجره UPVC، هافمن و رقبا-۱۳۹۸   

 بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغات بانک مهر ایران، مهر ایران-۱۳۹۸   

 بررسی اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات غذایی فامیلا، فامیلا-۱۳۹۷  

  بررسی و مطالعات بازار  لوله و اتصالات ساختمانی، ایزی پایپ-۱۳۹۷  

  بررسی دیدگاه مخاطبین هدف درباره برند شیرآلات شودر و رقبا-۱۳۹۷ 

   تحقیقات بررسی دیدگاه مخاطبین هدف درباره بانک ملی ایران و رقبا، بانک ملی ایران-۱۳۹۷ 

   تحقیقات بررسی عادات خرید و مصرف عطرهای جیبی، ژک ساف-۱۳۹۷    

تحقیقات اثربخشی کمپین تبلیغاتی پودر ماشین پلی واش، اکتیو-۱۳۹۷  

  مطالعات ورود به بازار و صنعت رستوران-۱۳۹۶  

  مطالعات بررسی دیدگاه مخاطبین عام در مورد تلفن ثابت و اپراتورهای تلفن همراه، شرکت مخابرات-۱۳۹۶    

مطالعات الگوی خرید، مصرف و آگاهی از برند تیغ های اصلاح مردان، دورکو-۱۳۹۶   

 مطالعات ورود به بازار اپراتورهای مجازی، MVNO، شرکت توسن-۱۳۹۶   

 مطالعات بازار شرکت شیرآلات شودر (رقبا، کانال توزیع و مصرف کننده) -۱۳۹۶  

  مطالعات بازار راه اندازی و احداث مجتمع اداری، مسکونی، دیلیم کره جنوبی-۱۳۹۵ 

   بررسی نظر مادران درباره تولید پوشک با لایه تنفسی، مای بی بی و رقبا- ۱۳۹۵  

  بررسی میزان رضایت از اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، همراه اول و رقبا-۱۳۹۵  

  مطالعات بررسی پوشک معطر مای بی بی- ۱۳۹۵   

 بررسی عادات خرید، سهم بازار و قیمت بهینه مبلمان لوکس زبرانو -۱۳۹۵  

  بررسی آگاهی از برند و تبلیغات پوشک مای بی بی و رقبا- ۱۳۹۵   

 بررسی سنجش رضایت از پوشش شبکه اپراتورها با مدل کانو، رایتل و رقبا-۱۳۹۵ 

   بررسی سنجش رضایت از طرح ها و بسته ها، رایتل و رقبا-۱۳۹۵  

  بررسی وضعیت رضایت و خرید دوره های آموزشی مدرسه لگو - ۱۳۹۵   

 بررسی وضعیت سهم بازار و عادات خریدانواع فیلترهای خودرو، فیلتر سرکان و رقبا-۱۳۹۵   

 بررسی و ثبت تجربه مشتریان اپراتور های تلفن همراه: همراه اول، ایرانسل، رایتل- 1394    

بررسی وضعیت میزان رضایت و آگاهی مردم از شاخص های روابط عمومی برند مبین نت و رقبا- 1394   

 مطالعات بازار شرکت نفیس آرا (نماینده انواع رله های الکتریکی برند فیندر در ایران)- 1394  

  مطالعه قیمت گذاری محصولات شرکت آفندشیمی- 1394   

 سنجش رضایت مشتریان شرکت مبلمان اداری رادسیستم- 1394  

  مطالعات بازار شرکت پیلگون (رقبا، کانال توزیع، مصرف کنندگان)- 1393

    مطالعات بازار شرکت الکتروپیک (رقبا، کانال توزیع، مصرف کنندگان)- 1393  

  امکان سنجی ساخت هتل پنج ستاره بین المللی دیدار در تهران-1393   

 ارزیابی شبکه نمایندگان خودروهای چینی و ایرانی به سفارش Chery  چین- 1393

    مطالعات بازار شرکت لوازم آشپزخانه داتیس (رقبا، کانال توزیع، خریداران)- 1392 

   مطالعات بازار شرکت لینانیک (رقبا، مصرف کنندگان، توزیع کننده)- 1392 

   مطالعه صنعت لبنیات در ۷۵ شهر کشور به  سفارش شرکت صنایع شیر ایران- 1392 

   مطالعات بازار شرکت چینی کرد (رقبا، مصرف کنندگان، کانال توزیع)، 1392    

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره