آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
دکتر فریز طاهری کیا

دکتر فریز طاهری کیا

حوزه تدریس:
اصول و فنون مذاکره
دانلود رزومه

درباره استاد

 فهرست كتب و مقالات  

عنوان كتاب

مدل اسپین در فروش

فروش لوکس

اهرم در مذاکره

ابزارهای مذاکره

عنوان مقاله

خریدهای تفننی، ارزیابی مدلی در ایران

شناسایی و ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر خرید وسواسی اعتیاد به خرید )

ارزیابی تاثیر کوشش های ارتباطی خرده فروشی بر نگرشها و رفتار مصرف کنندگان

بررسی عوامل اثرگذار بر خریدهای تفننی: با نگاهی به عوامل درونی

بررسی برخی از عوامل اثرگذار بر تمایل به خرید تفننی

Effects of market orientation and strategic orientation on dimensions of innovation in manufacturing SMEs in Tehran province industrial towns

Evaluation And Ranking Of The Factors Influencing The Quality Of E-Banking Service

Investigating success factors influencing in e-CRM adoption: Evidence from banking industry

Studying factors which affect loyalty of Mellat bank customers

Identifying and prioritizing barriers of compliance and improving of E-Marketing in Iran cement industry

Effect of Perceived Service Quality on Customer Satisfaction in Hospitality Industry: Gronroos’ Service Quality Model Development

بررسی تأثیر امنیت ادارک شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین)

نوآوری وکسب مزیت رقابتی سازمانها

مدیریت دانش و نقش آن درسازمانهای امروزی

بررسی نقش رضایت شغلی کارکنان بر وفاداری مشتریان و اثرات میانجی رضایت مشتری در بانک آینده استان مازندران

بررسی رضایت از کیفیت خدمات آزادراه تهران- ساوه بر اساس مدل سروکوال

بررسی عوامل موثر بر انگیزش و ارتقای بهره وری نیروی انسانی(مطالعه موردی: بانک ملی)

دلبستگی به برندومحصول درکالاهای صنعتی و تاثیرآن بروفاداری به برند

بررسی تاثیر وگرش مشتریان وسبت به مارک تجاری بر تصمیم به خرید (مطالعه موردی مشتریان برود ویچی تیه در تهران)

استفاده از روش SWOTدر طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بازاریابی ورود بهبازارهای بین المللی در صنعت پتروشیمی

 

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره