معرفی دوره
بازاریابی و فروش تلفنی نیز در کنار سایر شیوههای بازاریابی و فروش توانسته است به سازمانها و بنگاههای اقتصادی در دستیابی به اهداف اساسی نظام بازاریابی شامل جذب، نگهداری و رشد دادن مشتری کمک کند. این شیوه یکی از رایجترین ابزارهای بازاریابی و فروش است. شرکتهای پرقدرت برای رونق بخشیدن به فعالیتهای خود قادرند به بهترین نحو از این ابزار کارآمد و پرسود بیشترین درآمد را کسب کنند. بازاریابی و فروش تلفنی دانشی علمی به همراه پشتوانههای تجربی و مهارتهای عملی است که تنها افراد واجد آموزش قادرند از آن بهره ببرند.
سرفصل های دوره
بررسی علل خرید کردن مشتریان
مروری بر شناسایی تیپهای شخصیتی
ابزارهای لازم برای بازاریابی و فروش تلفنی
تأثیر صدا و لحن در بازاریابی و فروش تلفنی
تکنیک هدفگذاری در بازاریابی و فروش تلفنی
تعاریف و مفاهیم اصول بازاریابی و فروش تلفنی
تکنیکهای یادداشتبرداری صحیح و گوش دادن فعال
کلمات و عبارات ممنوعه در بازاریابی و فروش تلفنی
رسیدگی به شکایات مشتریان در بازاریابی و فروش تلفنی
مهارتها، تکنیکها و تاکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
شناسایی باورهای محدودکنندهی یک بازاریاب و فروشندهی تلفنی
آموزش تهیهی متن معرفی (Script) تأثیرگذار به صورت عملی در کارگاه
مخاطبین
بازاریابان و کارشناسان فروش و فروش تلفنی