معرفی دوره
کارگاه کوچینگ بازاریابی و فروش با استفاده از بازیهای هدفمند و اجرای تعاملی، فراگیران را با ابزاری جدید و قدرتمند آشنا و مجهز میکند تا با ایجاد یک رابطه حمایتی از طریق پرسش، گوش دادن، بازخورد دادن، کمک کند تا اهدافی را برای تغییر مشخص کنند و راههای سریع رسیدن به اهداف خود را پیدا نمایند و از این طریق، مهارتهای رفتاری و کارایی خود را بهبود بخشند. در این کارگاه، فراگیران مهارتهای کوچینگ خود را پرورش داده و میتوانند با انگیزهی شخصی به شیوهای مؤثرتر، تیمهای کاری خود را رهبری کنند که در نتیجه باعث افزایش اثربخشی هزینهها و عملکرد سازمان میشود. همچنین خواهند آموخت چگونه زمانی که مجبور هستند کارهای متعددی را پیگیری کنند، تمرکز خود را از دست نداده و با دیدن تصویر بزرگتر از فعالیت، بلافاصله روی نواحی خاصی تمرکز نمایند. در این کارگاه، فراگیران خواهند آموخت چگونه بر موانع ذهنی خود برای توسعه فروش غلبه نموده و کسب و کار خود را توسعه دهند و چگونه باورهای محدود کننده را شناسایی و اصلاح نماید تا بتواند هوشمندانه کسب و کار خود را مدیریت نماید.
سرفصل های دوره
معرفی کوچینگ
کوچینگ چیست؟
کوچینگ چه کاری متفاوت از سایر روش های توسعهای و حمایتی دیگر انجام میدهد؟
فواید کوچینگ؟
شایستگیهای یک کوچ خوب چیست؟
چرخهی یادگیری
چه زمانی برای یک کوچینگ مناسب است؟
افزایش اگاهی و ایجاد یک مسئولیت
دیدگاه کوچینگ
توسعه و تقویت نوآوری و تفکرات خلاقانه
ارتباطات
زبانهای کلامی و غیر کلامی
مهارتهای بازخورد دادن
شخصیت شناسی مشتریان
مهارتهای فروش حضوری
مدلGROW
تعیین اهداف
تعیین حقایق
ارائه گزینه ها
یافتن مسیر
پرسشگری:
پرسیدن سؤال قدرتمند و معنادار
شناسایی نوع سؤال و زمان استفاده از آن
گوش دادن فعال
گوش دادن در سطوح مختلف
درک احساس و ارزشهای غیر کلامی طرف مقابل
انعکاس
کوچ به مانند آینه
کمک به مراجع برای درک بهتری از خود
فروش به شیوه کوچینگ
کیمیاگری بر روی مشتری (تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل)
تجزیه و تحلیل رفتار خریدار
چگونه دیدگاه یک کوچ را به مهارتهای فروش وصل کنیم؟
چگونه در سبک رهبری خود کوچینگ را بکار بگیریم!
متدولوژی اجرا
کارگاه آموزشی تعاملی با ترکیبی از آموزش و تمرین
استفاده از بازی سازی (Gamification)
تمرین و کوچینگ در محیط تمرینی
ارائه پرسشنامههای مناسب
نمايش فیلم
گزینه های اختیاری:
جلسه Follow Up پس از سه ماه (با پرداخت هزینه)
4 ساعت کوچینگ فردی برای شرکت کنندگان پس از برگزاری کارگاه به شیوه حضوری یا آنلاین (با پرداخت هزینه)
مخاطبین
کارشناسان و مدیران بازاریابی و فروش و علاقه مندان به مبحث کوچینگ بازاریابی وفروش