معرفی دوره
شروع ثبت نام ورکشاپ 2 ساعته استراتژی های برند سازی به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود.
سرفصل های دوره
ورود نوروسایکولوژی به دنیای برندسازی؛
برندسازی: از کتب دانشگاهی تا مدلهای آژانسهای برندسازی و تبلیغات؛
انتخاب مدل برندسازی متناسب با سازمان هدف (از کاپفرر تا کلر گرفته تا آکر و کاوارتسیس)؛
چگونه باید برای یک برند استراتژی طراحی نمود؟
مهارتها و وظایف استراتژیست برند؛
مخاطبین
کارشناسان و مدیران برندسازی و تبلیغات
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران