معرفی دوره
تغییرات و دگرگونی های ناشی از سرعت پیشرفت تکنولوژی، رشد کم بازارهای محصولات و خدمات، رقابت و افزایش هزینه های بازاریابی و فروش و همچنین ارتباطات، در حال برانگیختن یک انقلاب و بازشناسی از روش های متداول بازاریابی، فروش و ارتباطات در کشور ایران است. مدل های پذیرفته شده و نسخه های از قبل تعیین شده در حوزه های مذکور زیر سوال رفته اند و دیگر پاسخگوی مناسبات امروزی بازار ایران نیستند. در این دوره آموزشی کاربردی تمام سعی ما بر این خواهد بود که شیوه ها و تکنیک هایی را برشماریم که به یک مقصد ختم شود. هیچ روش خاصی برای حل یک مسئله ویژه در دنیای بازاریابی، فروش و ارتباطات دیگر وجود ندارد.
سرفصل های دوره
مقدمه ای بر مفاهیم اولیه مکاتب کلاسیک، مدرن و پست مدرن در بازاریابی، فروش و ارتباطات
ابزارهای کاربردی فروش در فضای پست مدرن حاکم بر بازار ایران
مهارت های یک فروشنده حرفه ای در بازارهای پسامدرن
تکنیک های عملیاتی در فروش و ارتباطات اثربخش در دوران پسا مدرنیسم در ایران
جمع بندی و ارائه راهکارهای توسعه ای
مخاطبین
مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش