معرفی دوره
هدف: تسلط فراگیران به مباحث قیمت گذاری با جامعیت نگری در بازار و شرایط بازار ایران
سرفصل های دوره
- محتوا:
- اهمیت قیمت گذاری و جایگاه آن در نظام کارو کسب
- عوامل اصلی دوازدهگانه بر فرآیند قیمتگذاری
- در هنگام بحران چگونه قیمتگذاری کنیم!
- آیا در تلاطم ارز بفروشیم یا نه؟
- استراتژیهای تبدیل قیمت چه هستند؟
- قیمتگذاری در محصولات لوکس، خدمات و استارآپی چگونه است؟
- در بازاریابی صادراتی چگونه قیمتگذاری کنیم؟
- بهره گیری از روانشناسی مصرف کننده در مدیریت قیمتگذاری چگونه است؟
- توصیه های اساسی و کاربردی معلم بازاریابی برای قیمتگذاری بهینه در بازاریابی ایران
مخاطبین
مدیر عاملان- مدیران فروش- مدیران بازاریابی
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران