معرفی دوره
اینستاگرام به عنوان یکی از پرمخاطبترین شبکههای اجتماعی در حوزهی کاروکسب احتیاج به شناخت صحیح از امکانات و امتیازاتش دارد تا بتواند به بهترین نحو شما را به فروش موردنظرتان برساند. با شروع بحران کرونا و تعطیلی کاروکسبها اهمیت حضور صاحبان کاروکسب در شبکههای اجتماعی پررنگتر شده است. از طرفی این مسئله بر شیوهی خرید مردم نیز تأثیرگذار بوده است. برای آنکه کاروکسبتان در آینده بتواند به حیات خود ادامه دهد ضروری است به دنیای شگفتانگیز شبکههای اجتماعی و به طور خاص اینستاگرام وارد شوید.
سرفصل های دوره
سرفصلها:
آشنایی با مفهوم Social Media Frequency؛
کارهای اولیه ضروری برای راه اندازی یک اکانت در اینستاگرام؛
آشنایی با 6 مدل فید برتر اینستاگرام؛
قانون بازاریابی در اینستاگرام؛
معرفی مؤثرترین مدل بازاریابی اینستاگرام،
تکنیکهای فروش در اینستاگرام؛
اصول تولید محتوا در اینستاگرام؛
الگوریتم اینستاگرام 2020،
اشتباه رایج کاروکسبها در اینستاگرام؛
کپشننویسی در 11 گام؛
روشهای افزایش فالوور؛
ایده جذاب برای مسابقات اینستاگرامی؛
طراحی مسابقات اینستاگرامی در 13 گام؛
چگونه کامنتهای بیشتری دریافت کنیم؟
هشتگگذاری و روش درست انتخاب هشتگ؛
توصیهی فعالان و بزرگان اینستاگرام در خصوص هشتگگذاری،
معرفی ابزارهای پایش و اندازهگیری عملکرد در اینستاگرام،
موضوع که مردم ایران در اینستاگرام دنبال میکنند؟
معرفی گام به گام امکانات اینستاگرام به همراه مثالهای ایرانی؛
تدوین استراتژی فعالیت در اینستاگرام.
مخاطبین
کارشناسان .بازاریابان و فروشنده ها