معرفی دوره
تسلط مدیران فروش فعلی و مدیران فروش آینده (سرپرستان فروش) بر مهارتهای لازم جهت موفقیت در دوران بحران و پس از آن
سرفصل های دوره
تحلیل شرایط کرونا و تاثیر ان بر کار و کسب ها
جایگاه فروش در نظام بازاریابی و انعطاف پذیری لازم در دوران کرونا و پساکرونا
وظایف اساسی مدیران فروش در این دوره و پس از آن
مدیریت جامع منابع انسانی در شرایط کرونا و پساکرونا
سندرم کارمند بجامانده و صندلی خالی و راهکارهای مدیریت آن
روانشناسی ارتباط با مشتری درون سازمانی و برون سازمانی در دوران بحران و پس از آن
تکنیک های فروش متناسب با شرایط بحران و پس از آن
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در شرایط بحران و پس از آن
مدیریت تجربه مشتری (CEM) در شرایط بحران و پس از آن
مدیریت جامع برند در شرایط بحران و پس از آن
توصیه های اساسی معلم بازاریابی برای اهداف اساسی چهارگانه فروش
مخاطبین
مدیران عامل-مدیران میانی-سرپرستان