معرفی دوره
امروزه به دليل تنوع محصولات و برندهاي دارو اعم از توليد داخلي و وارداتي، رقابت بر سر گسترش بازار و فروش بيشتر محصولات در ميان شرکتهاي دارويي به رقابت علمي و تاکتيکي مبدل شده و اغلب شاهد حضور اعضاي تيم بازاريابي شرکتهاي دارويي و موادغذايي در سمينارها و کلاسهاي آموزش بازاريابي و فروش بودهايم. بازاريابي رشتهاي پوياست و توسط تمامي شرکتهاي داروسازي و شرکتهاي مرتبط با اين صنعت، که يکي از بزرگترين بخشهاي صنعتي در جهان را تشکيل ميدهند، به کار گرفته ميشود. در اين دورهي کاربردي به بررسي و آموزش بروزترين متدهاي بازاريابي و فروش دارو در ايران خواهيم پرداخت.
سرفصل های دوره
- پرورش بينش فروش و بازاريابي عصر رقابت
- تکنيک ها و روش هاي موثر در فروش حضوري در داروخانه
- آسيب شناسي و رفع موانع در فروش حضوري در داروخانه ها
- روش هاي بهينه و تاثير گذار در اجراي طرح هاي ترويجي در داروخانه ها
- آسيب شناسي و رفع موارد محدود کننده فروش در اجراي طرح ها
- روش هاي کاربردي در وصول مطالبات و اجراي کارگاهي
- توصيه هاي کاربردي فروش موثر
مخاطبین
مديران، سرپرستان فروش، فروشندگان و بازاريابان شرکت هاي دارويي ، شرکت هاي پخش دارو