معرفی دوره
برندسازی یا برندینگ یکی از اقدامات مهم و اساسی در راه اندازی، مدیریت و توسعه کسب و کار است. اگر هدف بزرگی داریم و می خواهیم نام و محبوبیت کسب و کارمان بر سر زبان ها باشد باید اصول و قواعد برندینگ و برندسازی را بدانیم و آنها را بدرستی و با دقت بالا بکار بگیریم. تعریف برند مانند سفری است که در ان کسب و کارتان را کشف میکنید
به زبان ساده، برند شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما میگوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه میدهید با آنچه رقبایتان عرضه میکنند، چیست. برند شما، برآیندی از شخصیت فعلی شما، شخصیتی که میخواهید باشید و برداشت دیگران از شخصیت شما است.
سرفصل های دوره
· بررسی بازار ، رقبا و مصرف کنندگان در گام اول برندسازی
· برند چیست و برندسازی چیست
· مفهوم برند ، فلسفه برند ، برند مانترا
· نام گذاری برند
· جایگاه سازی برند ( جوهره برند – مدل های جایگاه سازی کلر و کلید برند) ، اهمیت جایگاه سازی صحیه در اقدامات آتی برند
· ایجاد تمایز و نقاط تمایز و تشابه در مقایسه با رقبا و نیاز بازار
· مفاهیم آگاهی و تداعیات برند
· هویت برند
· ارزش ویژه برند ، بررسی مدل های دیوید آکر و کوین کلر و بررسی 100 برند برتر دنیا و ....
· بررسی المان های تاثیر گذار در ارزش برند
· شخصیت برند بر سال کهن الگو ها و 12 آرکی تایپ مربوطه با مثال های ملموس
· توسعه برند بر اساس جایگاه تدوین شده و معماری سبد برند
· بررسی موردکاوی های موفق و ناموفق در توسعه برند
· برندسازی در کسب و کارهای B2B
· برندسازی در کسب و کارهای خدماتی
· تطبیق آمیزه های بازاریابی با جایگاه برند
ارتباطات اثربخش برند و چطور ارتباطات منجر به ایجاد تصویر خوب یا بد از برند خواهد شد
مخاطبین
مدیران و سرپرستان