آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی تحقیقات بازاریابی (کمی و کیفی)

تحقیقات بازاریابی (کمی و کیفی)

معرفی دوره

امروزه داشتن اطلاعات به همراه یک برنامه منظم برای تمامی شرکتها و سازمانها امری حیاتی و غیرقابل انکار به حساب می آید، که این امر میسر نمی شود، مگر با اجرای تحقیقات بازار توسط شرکتها. تحقیقات بازاریابی اولین گام شرکتها  برای ورود به بازار پرتلاطم امروزی می باشد. در دنیای رقابتی امروز شرکتهایی که بدون اجرای تحقیقات بازاریابی قدم به کاروکسب می گذارند، به طور قطع با اشتباهات و خطاهای بسیاری در بازار مواجه خواهند شد که در صورت اجرای پروژه های تحقیقات بازاریابی این خطا به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت و هزینه کمتری را به مجموعه تحمیل خواهد کرد.

سرفصل های دوره

·        محتوای دوره:

تحقیقات کیفی:

1.      فنون فرافکن

2.      مردم نگاری

3.      نتنو گرافی

4.      تئوری زمینه ای ( داده بنیاد)

تحقیقات کمی:

            الف. روش کمی توصیفی

            ایجاد مخزن گویه‌ها و طراحی پرسش‌نامه

            مراحل روایی سنجی

              سنجش پایانی

            تعیین نوع نمونه‌گیری

            محاسبه تعداد نمونه

             نحوه توزیع پرسش‌نامه و گردآوری داده‌ها

            آماده سازی داده‌ها جهت محاسبات است.

           

              ب. روش‌های علی آزمایشی

              توصیف تفاوت پژوهش علی آزمایشی و علی پس رویدادی است

              معرفی انواع پژوهش‌های آزمایشی

              نحوه طراحی و اجرای آزمایش

               و اجرای یک نمونه آزمایش

مخاطبین

 مخاطبان دوره: مدیران بازاریابی، مدیران ارشد و میانی سازمان ها، مدیران و کارشناسان تحقیقات بازار، مدیران توسعه بازار، معاونین بازاریابی و بازرگانی، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط صاحبان مشاغل، کارشناسان فروش، نمایندگان فروش، مدیران فروشگاه

دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 نکته افزایش ماندگاری سرمایه های انسانی(کارکنان) و سرمایه های بازار(مشتریان)

سلسه سمینارهای یافته های مدیریت (سری دوم)

وبینار نورولیدرشیب

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی کد 120

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره