معرفی دوره
امروزه نقش اینترنت و ابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کار و کسب¬ها بر کسی پوشیده نیست. بازاریابی شبکه¬های اجتماعی فرآیندی است برای تولید محتوا، برای پلتفرم¬های مختلف رسانه های اجتماعی و جذب مخاطب در کمترین زمان و بیشترین سرعت ممکن. دوره فشرده بازاریابی در شبکه¬های اجتماعی پیش نیاز تحصیلی، دانش برنامه¬نویسی و دانش تخصصی فناوری اطلاعات ندارد؛ استاد این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک، مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ بوده و دوره را به صورت کاربردی، مهارتی و کارگاهی برگزار می کند.
سرفصل های دوره
· آشنایی با فضای کلی شبکه های اجتماعی
· 10 قانون بازاریابی در شبکه های مجازی
· معرفی موثرترین و جدیدترین مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی و 5 گرایش اخیر این مدل
· 5 اشتباه رایج کسب و کارها در فضای مجازی
· آشنایی با مفهوم " Social Media Frequency"
· کارهای اولیه ضروری برای راه اندازی یک اکانت در شبکههای اجتماعی
· 9 موضوع، که مردم ایران در شبکههای اجتماعی دنبال می کنند
اینستاگرام؛ آنچه هست و آنچه نیست
· معرفی کاربردی امکانات اینستاگرام
· هشتگگذاری و روش درست انتخاب هشتگ
· 6 توصیه فعالان و بزرگان شبکههای اجتماعی در خصوص هشتگ گذاری
· تلگرام؛ فرصتها و تهدیدها
· سیاستهای افزایش فالوور
· کاربرد ربات ها در اینستاگرام و تلگرام
· معرفی ابزارهای پایش و اندازه گیری عملکرد در اینستاگرام
· لینکداین، از صفر تا صد
مخاطبین
مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط و تمامی علاقهمندان به حوزه ی دیجیتال مارکتینگ و شبکههای اجتماعی.