آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی دوره فشرده بازاریابی در شبکه های اجتماعی

دوره فشرده بازاریابی در شبکه های اجتماعی

معرفی دوره

امروزه نقش اینترنت و ابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کار و کسب¬ها بر کسی پوشیده نیست. بازاریابی شبکه¬های اجتماعی فرآیندی است برای تولید محتوا، برای پلتفرم¬های مختلف رسانه های اجتماعی و جذب مخاطب در کمترین زمان و بیشترین سرعت ممکن.  دوره فشرده بازاریابی در شبکه¬های اجتماعی پیش نیاز تحصیلی، دانش برنامه¬نویسی و دانش تخصصی فناوری اطلاعات ندارد؛ استاد این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک، مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ بوده و دوره را به صورت کاربردی، مهارتی و کارگاهی برگزار می کند.  

سرفصل های دوره

·         آشنایی با فضای کلی شبکه های اجتماعی

·         10 قانون بازاریابی در شبکه های مجازی

·         معرفی موثرترین و جدیدترین مدل بازاریابی شبکه­های اجتماعی و 5 گرایش اخیر این مدل

·          5 اشتباه رایج کسب و کارها در فضای مجازی

·         آشنایی با مفهوم " Social Media Frequency"

·         کارهای اولیه ضروری برای راه اندازی یک اکانت در شبکه­های اجتماعی

·         9 موضوع، که مردم ایران در شبکه­های اجتماعی دنبال می کنند

          اینستاگرام؛ آنچه هست و آنچه نیست

·         معرفی کاربردی امکانات اینستاگرام

·         هشتگ­گذاری و روش درست انتخاب هشتگ

·          6 توصیه فعالان و بزرگان شبکه­های اجتماعی در خصوص هشتگ گذاری

·         تلگرام؛ فرصت­ها و تهدیدها

·         سیاست­های افزایش فالوور

·         کاربرد ربات ها در اینستاگرام و تلگرام

·         معرفی ابزارهای پایش و اندازه گیری عملکرد در اینستاگرام

·         لینکداین، از صفر تا صد

 

مخاطبین

مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط و تمامی علاقه­مندان به حوزه ی دیجیتال مارکتینگ و شبکه­های اجتماعی.

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام
28 شهریور 1398
اضافه کردن به تقویم
تاریخ شروع
28 شهریور 1398 (پنج شنبه ها ساعت 8:30تا :16:30)
طول دوره
16 ساعت (2 جلسه)
اطلاعات بیشتر
دانلود سرفصل‌های دوره
دسته بندی ها
دوره‌های کاربردی
اساتید
استاد مهدی فربهی
کارشناس آموزشی
معصومه مهدی‌پور
محل برگزاری
آموزشگاه بازارسازان

دوره های مرتبط

کارگاه عملی "تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان بر اساس مدل DISC" (با نگرش بازار ایران)

کارگاه بالاتر از فروش در اینستاگرام (حضوری و آنلاین)

مسئولیت حقوقی مدیران در شرکت های تجاری ( مدیران عامل، اعضاء هیات مدیره) (حضوری و آنلاین)

کارگاه سرپرستان فروش (حضوری و آنلاین)

فرصت‌های شغلی مرتبط

کارشناس فروش تلفنی

فروش،بازاریابی و تبلیغات
همه شهر ها

کارشناس فروش

فروش،بازاریابی و تبلیغات
تهران

سرپرست فروش

فروش،بازاریابی و تبلیغات
همه شهر ها

مدیر بازاریابی

فروش،بازاریابی و تبلیغات
همه شهر ها

کارشناس فروش تلفنی

فروش،بازاریابی و تبلیغات
همه شهر ها
آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره