معرفی دوره
امروزه شاهد آن هستیم که داروخانه ها و داروفروشی ها و نیز شرکت های ساخت، تولید و واردات دارو، برای فروش خود رو به استخدام بازاریاب دارویی آورده اند. یکی از دلایل، رشد سه برابری دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته در کشور بوده که بر بازار صنایع دارویی نیز تأثیرگذار بوده و طبق اصول اقتصاد داروخانه، هر فارغ التحصیل امکان داشتن یک داروخانه را ندارد. بدیهی است در چنین فضایی توجه به اصول بازاریابی دارویی اهمیت بسزایی دارد، مشاهده می کنیم در مارکتینگ دارویی، چه عوامل متعددی بر میزان فروش اثرگذار هستند.
سرفصل های دوره
1) تکنیک ها و روش های موثر در فروش حضوری در داروخانه
2) آسیب شناسی و رفع موانع در فروش حضوری در داروخانه ها
3) روش های بهینه و تاثیر گذار در اجرای طرح های ترویجی در داروخانه ها
4) آسیب شناسی و رفع موارد محدود کننده فروش در اجرای طرح ها
5) روش های کاربردی در وصول مطالبات و اجرای کارگاهی
6) توصیه های کاربردی فردی موثر
مخاطبین
مدیران وسرپرستان فروش شرکت های دارویی ، شرکت های پخش دارو