معرفی دوره
دیسک روشی قدرتمند برای درک انسانها و شخصیت آنهاست. هر فرد خصوصیات شخصیتی خاص خود را دارد. دیدگاه هر شخص متناسب با هویت او شکل می گیرد. بعضیها آن را ”شخصیت” خطاب می کنند و بعضیها آن را به ”خلق و خو و سرشت” انسانها منسوب می نمایند. این مفهوم شما را قادر می سازد تا راز نهفته در پس رفتار انسانها را دریابید و روابط بهتری ایجاد کنید. شما قادر خواهید بود که آنچه می آموزید را در جهت کاهش ناسازگاریها، گسترش قابلیت تولید، پیشرفت کار و ارتباط مؤثرتر با دیگران بکار گیرید.
سرفصل های دوره
- تأثیر اصول روانشناسی بر تکنیک های بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران
- تقسیم بندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان
- پیش بینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید
- کسب مهارت عملی شناخت شیوۀ خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی
- تئوری بازی ها در بازاریابی و فروش
- باید ها و نباید ها در قبال شیوه های مختلف رفتاری مشتریان
- تکنیکهای خاتمه فروش درقبال هریک از انواع مشتریان
مخاطبین
مدیران بازاریابی،فروش،کارشناسان فروش،ویزیتورهای شرکت های تولیدی و خدماتی، و فارغ التحصیلان گرایش های مختلف رشتۀ بازاریابی
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران