معرفی دوره
معرفی
همه ما کم وبیش موفق هستیم. اگر شکست بخوریم، یاد میگیریم و میتوانیم از شکستها پلی بهسوی پیروزی بسازیم. اما برای رشد بیشتر باید فراتر از روتین ها و مرزها برویم . از مرز فرضی که فکر میکنید توانتان تا آن حد است، عبور کنید.
خیلی از ما کسب و کاری داریم و بالاخره کسب و کار می چرخد اما می توانیم آن را بهتر هدایت کنیم فضای رشد را برای خود و همکارانمان ایجاد نماییم.
سرفصل های دوره
سرفصلهای دوره
جلسه اول و دوم :
· ارتباطات و تاثیر آن در فروش و رشد برند
· تعریف تبلیغات
· بررسی المان های تبلیغاتی : بررسی پیام تبلیغاتی و خلاقیت و مدل های اثرگذاری بر اساس AIDA
· روش های خلق ایده و پیام تبلیغات و تدوین استراتژی های ایده پردازی با ارائه مورد کاوی و کار در کلاس
· بررسی استراتژی رسانه و انتخاب رسانه بر اساس شناخت رفتار مصرف کننده
· برنامه ریزی رسانه و آشنایی کامل با انواع شاخص های این حوزه (Reach, Frequency, CPT, GRP,…)
· انواع تبلیغات (ATL,BTL,TTL,…)
· رسانه ای
· غیر رسانه ای
· مستقیم
· اینترنتی
· پروموشن
· PR
· دیجیتال
· اهمیت اجزای بازاریابی در اجرای یک کمپین تبلیغاتی موثر
· شیوه های طبقه بندی تبلیغات
مشخصات انواع رسانه ها
جلسه سوم :
· IMC چیست ؟
· در یک آزانس تبلیغاتی چه می گذرد؟
· آشنایی با واحدهای مختلف آژانس و بررسی شرح وظایف هر یک از واحدها
*این جلسه می تواند داخل داروگ برگزار شود و از نزدیک با واحدهای مختلف آشنا شوند
جلسه چهارم :
اصول و مبانی دیجیتال مار کتینگ ، سوشال مدیا مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، اصول ارتقا وب سایت و SEO & SEM
جلسه پنجم :
بررسی موردکاوی های موفق و ناموفق ایرانی
جلسه ششم و هفتم و هشتم :
· طراحی یک کمپین تبلیغاتی و بررسی اثربخشی آن ، بررسی مفهوم IMC و بکارگیری آن در ارتباطات یکپارچه برند
· تعیین اهداف کمپین ، تعیین مخاطب هدف و بررسی رفتار مخاطب هدف ، بودجه بندی ، تدوین استراتژی خلاقیت و رسانه
· شناخت بازار ، رقبا و مصرف کنندگان ( آشنایی با اصول اولیه تحقیقات و مطالعات بازار و بررسی اولیه در جهت برنامه ریزی موثرتر کمپین ارتباطی )
بررسی مدل های ارزیابی اثربخشی کمپین تبلیغاتی
مخاطبین
مخاطبین
مدیران ارشد.مدیران میانی و مدیران توسعه بازار