معرفی دوره
این دوره برای اولین بار در ایران توسط استاد کاوه عظیمی برگزار میشود
سرفصل های دوره
بخش 1:اصول و مبانی خرید
- چرا مذاکره خرید یک مهارت حیاتی برای سازمان شماست؟
- تفاوت مذاکره خرید با مذاکره فروش،چرا باید استراتژی متفاوتی داشته باشید؟
- انواع مذاکره خرید(رقابتی،مشارکتی و ...)
بخش 2:تکنیکهای حرفه ای مذاکره برای خریداران
- 5 تکنیک برتر مذاکره خرید که فروشندگان از آن میترسند
- چگونه قدرت چانه زنی خود را افزایش دهید؟(حتی با فروشندگان انحصاری)
- شروط پنهان در قراردادها که ممکن است سازمان شما را متضرر کند
بخش 3:روانشناسی فروشنده و تکنیکهای مقابله
- چگونه ذهن فروشنده را بخوانید؟(علائم غیر کلامی و گفتار)
- تکنیکهای مدیریت عواطف در جلسات مذاکره
- تکنیکهای فروشندگان حرفه ای و راههای خنثی کردن آنها
- فریبهای رایج در مذاکرات خرید و روشهای مقابله
- چگونه فروشنده را وادار به کاهش قیمت کنید؟(بدون تخریب رابطه)
- تکنیک های دریافت تخفیف های پنهان در مذاکرات خرید
- مقایسه پیشنهادها و انتخاب بهترین گزینه
بخش 4 مدیریت رابطه با تامین کنندگان پس از مذاکره
- چگونه یک رابطه برد-برد با تامین کنندگان ایجاد کنید؟
- مدیریت اختلاف پس از عقد قرارداد
- نحوه ارزیابی عملکرد تامین کنندگان و بهبود مستمر(همراه با مطالعه موردی و کارگاه عملی)
- تحلیل مذاکرات واقعی خرید(موفق و شکست خورده)
- شبیه سازی مذاکرات خرید(تمرین عملی با سناریوهای واقعی)
- نقشه راه تبدیل شدن به یک مذاکره کننده حرفه ای خرید
این دوره به شما کمک میکند تا:
- هزينه هاى خريد سازمان را كاهش دهيد
- از تله هاى مذاكره اى كه فروشتدكان براى شما يهن مى كنند دور بمانيد
- روابط استرانزيك با تأمين كنندكان ايجاد كنيد
- قدرت چانه زنى خود را افزايش دهيد و در تصميم كيرى هاى استرانژيك بهتر عمل كنيد
- انتخاب بهترین تامین کننه/توانایی مقایسه هوشمندانه پیشنهادها
کارشناس مربوطه:خانم سرایی
09103160647
مخاطبین
کارشناسان،سرپرستان و مدیران واحدهای تامین و خرید ،بازرگانی و تدارکات و پشتیبانی
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران