معرفی دوره
فکر کنم بدانم به چه فکر میکنید، من هم مثل شما از اینکه کسی در یک روز شلوغ کاری با تلفن همراهم تماس بگیرد و درباره موضوعی که علاقهای به آن ندارم صحبت کند، چندان خوشم نمیآید. فقط شما نیستید که این حس را دارید. بازاریابی تلفنی طی سالهای اخیر در ایران بخاطر نحوه اجرای اشتباه، منتقدان بسیاری پیدا کرده و به عنوان یک روش بازاریابی مزاحم شناخته میشود.
با این حال فراموش نکنید اگر اصول بازاریابی تلفنی را به درستی انجام دهید، میتواند در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی، بسیار سودآور، کم هزینه و دَم دست باشد. برای اینکه بازاریابی تلفنی موفقی داشته باشید، پیشنهاد میکنم در این کارگاه سه روزه شرکت کنید
سرفصل های دوره
شناسایی باورهای محدودکننده یک بازاریاب و فروشنده تلفنی
تکنیک هدف گذاری در بازاریابی و فروش تلفنی
تعاریف و مفاهیم اصول بازاریابی و فروش تلفنی
مهارت ها و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
کلمات و عبارات ممنوعه در بازاریابی و فروش تلفنی
ابزارهای الزم برای بازاریابی و فروش تلفنی
تأثیر صدا و لحن در بازاریابی و فروش تلفنی
تکنیک یادداشت برداری صحیح و گوش دادن فعال
رسیدگی به شکایات مشتریان در بازاریابی و فروش تلفنی
مروری بر شناسایی تیپ های شخصیتی
بررسی علل خرید کردن مشتریان
مخاطبین
فروشنده - ویزیتور