معرفی دوره
بیش از دو دهه از مطرح شدن اصطلاح برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ (Personal Branding) میگذرد. اما رونق این اصطلاح در چند سال اخیر، شگفتانگیز و جالبتوجه بوده است. دوره های آموزش برندسازی شخصی در جایجای کشور (و جهان) برگزار میشوند و افراد بسیاری خود را متخصص پرسونال برندینگ معرفی میکنند. به جرأت میتوان گفت گسترش شبکه های اجتماعی و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در افزایش این شوق و رغبت موثر بودهاند. در دوران جدید به نظر میرسد که تبدیل شدن به یک برند شخصی قدرتمند، دیگر به اندازهی گذشته دشوار و گرانقیمت نیست. حتی کم نیستند کسانی که برندسازی شخصی را با تولید محتوا مترادف فرض میکنند و به شما توصیه میکنند که با کوشش و پشتکار در تولید محتوا، به سادگی میتوانید یک برند شخصی قدرتمند بسازید.
سرفصل های دوره
اصول برند سازی و برند داری شخصی
روانشناسی خود و شناخت تیپ شخصیتی
تغذیه سالم و توصیه های پزشکی
شخصیت مذاکره کننده حرفه ای
سخنوری و فن بیان
آداب پوشش حرفه ای
آداب حضور در فضای مجازی
مخاطبین
عموم علاقمندان و فعالین کاروکسب