معرفی دوره
تسلط فراگیران به اصول و مبانی مهندسی فروش به عنوان بازو و یاور مدیران فروش و مدیران عامل جهت اتخاذ تصمیمات صحیح در مدیریت فروش و مذاکرهبا شرکتهای خریدار محصوالت(کالا وخدمات)
سرفصل های دوره
تعاریف عملیاتی و کاربردی مدیریت بازاریابی و فروش شناخت کافی از حرفه مهندسی فروش و جایگاه آن در نظام بازاریابی و فروش سازمان تجزیه و تحلیل فروش و پیش بینی و هدف گذاری فروش در طول سال تسلط به استراتژی های فروش تصمیم سازی برای اتخاذ تصمیمات اساسی در مدیریت فروش و مدیریت ارشد شناخت سیستم اطالعات بازاریابی و هوشمندی بازاریابی شناختوظایف اساسی مدیران فروش، منطقه، شعبه و کارشناسان فروش شناخت نسبت های اساسی جهت سنجش فروش موثر شناخت اصولو مبانی مدیریت تقاضا و پیشنهاد سازی متناسب با شرایط مختلف جهت مدیریت تقاضای مشتریان. تسلط به مباحثالنچمحصوالتجدید و شناختدالیلشکست محصوالتجدید اصول، فنون و هنر مذاکره در فروش های سازمانی مهارت اساسی فروش موفق در فروش های سازمانی اصول محاسبهپورسانت بر پایه خوشه فروش. اصول اساسی اجرا و کنترل عملیات فروش توصیه های بیست گانه معلم بازاریابی جهت مهندسی فروش موثر و بهره
مخاطبین
مدیران فروش، مهندسین فروش، مهندسان الکترونیک، مکانیک و ...